Innskrivningssamtale?

Bringebær

Gift med forumet
Er dette vanlig? Har hørt rykter om at det er blitt det nå. Var ikke det da jeg venta en og to men har hørt at det er det nå. Skal føde i Kristiansand. Når er det? Ca 3-4 uker før termin eller?

Var ikke på det med junior, vet ikke hvordan det er der jeg har plass denne gangen.

BV app

her (SUS) fikk jeg time til innskrivingssamtale etter ord. UL :) det er vell ca 4 uker før temin om jeg ikke husker feil :)

her (SUS) fikk jeg time til innskrivingssamtale etter ord. UL :) det er vell ca 4 uker før temin om jeg ikke husker feil :)
Kom til å tenke på dette for noen dager siden, jeg har jo ikke fått sånn time til innskrivingssamtale..?! Når/hvordan fikk du dette? Jeg skal også føde på SUS. Fikk du brev i posten?

Har jeg aldri hørt om. Født 2ganger på Fredrikstad og skal føde der nå også! Husker vi var på omvisning med nr.1 bare.

Var ikke på innskrivning med 1.mann men var på innskrivning med minstemann ( 4 år siden) går igjennom prosedyrer og ønsker for fødselen. skal også føde på SUS. Regner med å få det denne gangen også.

Her er det sparetiltak, så vi får ikke omvisning eller noen ting:/ fikk ikke det med når 1 heller, og nå er det ikke sikkert jeg får time til jordmor for å snakke om fødsel heller... Bah! Ventelistedrittt!

Kom til å tenke på dette for noen dager siden, jeg har jo ikke fått sånn time til innskrivingssamtale..?! Når/hvordan fikk du dette? Jeg skal også føde på SUS. Fikk du brev i posten?

Da jeg var ferdig med ord. ul sa JM som utførte UL’en at jeg skulle gå til luken/skranken for å bestille time til innskrivingssamtale :) du kan sikkert bare ringe til dem og få bestilt deg en time? :)

Back
Topp