Innskrivningsavtale!

babybaker

Flørter med forumet
Hei!
I dag har jeg fått time til innskrivningsavtale i posten!
Det har jeg jammen ikke opplevd før.. Så da skal jeg møte på føden, noen som har vært på dette før?

Fraaa mobilen <3

Nei, ikke jeg. Hva betyr det? At du har valgt sykehus, på en måte?

Nei, ikke jeg. Hva betyr det? At du har valgt sykehus, på en måte?

Har googlet det litt nå.. Det var visst en samtale med en jordmor på føden, hvor de skrev ned helse info og ønsker for fødselen. Og disse ville de ha liggende klare til dagen jeg skal inn og føde! Det virker jo veldig greit :)

Fraaa mobilen <3

har jeg ikke vært borti...

Har googlet det litt nå.. Det var visst en samtale med en jordmor på føden, hvor de skrev ned helse info og ønsker for fødselen. Og disse ville de ha liggende klare til dagen jeg skal inn og føde! Det virker jo veldig greit :)

Fraaa mobilen <3
Sniker litt...

Jeg hadde sånn sist. Var helt fantastisk, kunne spørre om alt, skrive fødeplan sammen med en jm, fikk en privat omvisning og ble roet ned veldig ..

Gikk inn med fødselsangst å gikk ut uten.
Skal ha det denne gangen også. Jeg fikk sist siden jeg ba om det og fordi min jm mente jeg hadde godt av det. denne gangen stod det i papirene ;-)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma★

Jeg skal føde ved ABC på Ullevål, og har derfor hatt all svangerskapsoppfølging der - på fødeklinikken. Har vært helt fantastisk. Første gangen satte de av en time, med omvisning på føderommene og barselrommene. Husker at jeg var ganske nervøs første gang jeg var innom, men nå føler jeg meg veldig "hjemme" der.

Jeg har ikke vært borti det med SSA før. Så dette blir nytt for meg.. Og jeg har heller ikke bedt om noe .. Kanskje en ide for dere som ikke har blitt innkalt og høre med jm eller lege om deres lokale sykehus tilbyr dette?

Fraaa mobilen <3

Jeg skal føde på SUS, der skal alle få time til innskrivning. Jeg hadde time til det sist, men jeg brukte ikke muligheten. Denne gangen skal jeg gjøre det, da jeg tror jeg har et behov for å fortelle hva jeg ikke vil gjenta seg.

Er veldig greit egentlig, du får jo prate med jm og sånn, gjerne få omvisning og man kan fortelle hva man ønsker, er redd for, bekymrer seg for osv .

Jeg har ikke vært borti det med SSA før. Så dette blir nytt for meg.. Og jeg har heller ikke bedt om noe .. Kanskje en ide for dere som ikke har blitt innkalt og høre med jm eller lege om deres lokale sykehus tilbyr dette?

Fraaa mobilen <3

Her sender vi inn et skjema med opplysninger ,senest 4 uker før termin med div opplysninger som tidligere fødsler ,evt sykdommer osv..

Er ikke vanlig prosedyre her jeg bor, men har hørt om flere steder i landet som tilbyr det.

Back
Topp