Innskrivning ??

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Skal dere på innskrivning på sygehuset?

Fekk med et ark som eg skulle fylle ut selv og sende inn isteden for å dra ut til sygehuset,da eg har vert gjennom dette før. Var på innskrivning dem to første gangene,men ikkje forrige og ikkje denne gang.

Fylte ut et slik skjema som jeg leverte når vi var på OUL.
Det gjorde jeg med de to andre også :)

Dette har jeg aldri hørt om... Hva går det ut på?
Var ikke på noe sånt med første og skal føde samme sted nå, så jeg går ut ifra at jeg ikke skal det...? :-)

Jeg skal utredes i april for fødsel, og flere vekst kontrolller oå baby, så det gjøres sikkert i forbindelse med det.

Fylte ut og leverte skjema ved OUL. Antar at det er det. Ellers skal jeg også ha alle jordmorkontroller på ABC,så kommer jo til å være innom der noen ganger før fødsel.

Fikk et skjema sammen med oul-papirene som måtte fylles ut, men hverken denne eller forrige gang tok de inn skjemaet. Jm skjønte ikke hvorfor de fortsatt deler ut det skjemaet for de bruker det visst ikke i det hele tatt Pågå Haukeland).

Var ikke på innskriving med de to første. Fikk et skjema på oul som skal fylles ut og leveres når jeg kommer for å føde, og kan komme på omvisning før fødsel om jeg ønsker.

Har aldri vært på noe sånt. Var på omvisning før førstemann. Og nå fikk vi et skjema vi skulle sende inn igjen før oul, men hadde ikke det med de to største. Men noen innskriving har vi aldri vært med på.

Her i kommunen får vi et skjema hos jordmor som vi skal fylle ut og levere til henne på kontroll ca 4 uker før termin. Jordmødrene på jordmorsenteret jobber også på fødeavdelingen, så de tar det med til føden.

Back
Topp