innskrivning på sykehuset

Jettemor

Glad i forumet
Jeg var på innskrivning på sykehuset i dag, men følte ikke vi ble tatt så godt i mot. Hun spurte først hvordan det gikk med den første fødsel å jeg fortalte det gikk fint. Å så sa hun at det er nytt opplegg nå at alle som har hatt en fødsel uten komplikasjoner skal opp på fødeloftet ok tenker jeg på føde loftet får man ikke epudural kun naturlig fødsel.
Jeg sa jeg var helt å holdent bestemt på at jeg vil ha epudural, hun så dumt på meg å sa de vil ikke anbefale noen det å vertfall ikke siden det gikk fint forrige fødsel. Jeg sa ja men jeg hadde det da å vil ha det nå, hun ble heller sur å sa rett før vi gikk at når jeg ringer føden må jeg si at jeg skal føde i 1etg å ikke på fødeloftet siden jeg innsisterte på å få epudural.
Følte meg litt teit etter på trodde de sko være litt hyggeligere ikke ta fra enn hele motet. =(

ja,har hørt det av flere!!!

men ejg er helt enig med deg,skal også ha epidural neste gang,sånn er det bare! drit i fødeloftet og sure damer!!!!

de kan ikke nekte deg å få føde i 1etg,er ditt valg,så ikke ver lei for det. :):)::)

Kan du ikke bli flyttet ned hvis du bestemmer deg for å ha epidural da?
Ikke sikkert du trenger vuttu[:)]

jo jeg sa det jeg kunne starte på fødeloftet å bli kjørt ned men hadde jeg bestemt meg ville de ikke det.

Hørtes ut som en skikkelig drittkjerring. Er visst en del av de på fødeavdelingen etter det jeg har hørt...[&:] Det er visst et mål å få fødende til å føle seg dårlige.. 

Stå på ditt og drit i hvordan hun behandlet deg! Hun er ei drittkjerring uannsett!! [:@]

djeeses.. det sykehuset der har jeg liten lyst til å inn på igjen!!
sist vi skulle ha, ville jeg inn på fødeloftet, men fikk ikke lov siden det var i ferien..og nå skal de likosm "tvinge" folk dit??! arg... jeg har hele SUS langt oppi halsen.

Men, skit i dem, du får bare stå på krava, og be mannen manne seg skikkelig opp til å kjempe for deg!
[:)][:)][:)]

Så sært. Trodde det var deres ansvar å få deg til å føle deg trygg. Pusher de deg til ting du ikke vil når du er på ditt mest sårbare oppnår de ikke akkurat trygghet.

Så utrolig dårlig [:@]
Nei det er du som bestemmer, drit i dama du...

ORIGINAL: Hønepøne09

Så sært. Trodde det var deres ansvar å få deg til å føle deg trygg. Pusher de deg til ting du ikke vil når du er på ditt mest sårbare oppnår de ikke akkurat trygghet.

100% enig, og treffer du dama igjen synes jeg du skal si akkurat dette her til henne, det hadde hun sikkert hatt godt av å høre!

Back
Topp