Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så rart ?! Hmm.. Jeg husker verfall det forrige gang, at far til førstemann lå automatisk inne i systemet som far til nr2 også. Så jeg måtte oppgi personalia på riktig far, og da lo hun og sa at det var jammen bra vi hadde innskrivingen, så plutselig ikke far ble far allikevel, mens eksen fikk enda en å betale for men tror jo ikke det var så drøyt da, de må vel signere en erklæring på sykehuset, så jeg tror ikke det hadde gått så langt at barnet fikk feil far i papirene uansettHer er det ikke sånn. Skulle ønske det var det
Jeg fylte ut et skjema med opplysninger om meg sjøl, barnefar, helsetilstand og tidligere fødsler, som jeg sendte inn før ultralydenSå rart ?! Hmm.. Jeg husker verfall det forrige gang, at far til førstemann lå automatisk inne i systemet som far til nr2 også. Så jeg måtte oppgi personalia på riktig far, og da lo hun og sa at det var jammen bra vi hadde innskrivingen, så plutselig ikke far ble far allikevel, mens eksen fikk enda en å betale for men tror jo ikke det var så drøyt da, de må vel signere en erklæring på sykehuset, så jeg tror ikke det hadde gått så langt at barnet fikk feil far i papirene uansett
Jeg tror det er sånn at er msn gift slipper man signere, for da blir msn automatisk satt opp. De som ikke er gift må nok signere.Så rart ?! Hmm.. Jeg husker verfall det forrige gang, at far til førstemann lå automatisk inne i systemet som far til nr2 også. Så jeg måtte oppgi personalia på riktig far, og da lo hun og sa at det var jammen bra vi hadde innskrivingen, så plutselig ikke far ble far allikevel, mens eksen fikk enda en å betale for men tror jo ikke det var så drøyt da, de må vel signere en erklæring på sykehuset, så jeg tror ikke det hadde gått så langt at barnet fikk feil far i papirene uansett
Samme her! Synes det er veldig greit, jeg ogsåNæh her er det ingen innskriving.
Vi bare leverer papirene til vår faste JM så sørger hun for at de kommer til føden.
Og hele journalen hun skriver i er direkte koblet mot føden.
Veldig kjekt
På sykehuset jeg hører til må vi bestille timen selv. Så jeg ville sjekket opp det, om du ikke har fått beskjed om noe annetRegner med jeg snart får brev i posten om time i slutten av Novemer, for er vel ca 1 mnd før termin? Snakka med ei i går som var der jeg skal, å hun vil bytte sykehus pga dårlig opplevelse under innskriving. Så prøver å ha lave forhåpninger for jeg kan ikke bytte sykehus. Må dit siden jeg skal "bo" hos mamma å de den siste tiden. Å det andre sykehuset jeg kunne valgt får jeg ikke føde på pga overvekt.
Hehe, ja det er en litt annen type innskrivning. Blant annet for å avklare hvilken avdeling man skal føde på, oppdatering av journal og slike tingEr ikke sånt her . Blir vel skrevet inn når vi kommer opp klar for å føde
Skal til jordmor til uka så får høre med hun daPå sykehuset jeg hører til må vi bestille timen selv. Så jeg ville sjekket opp det, om du ikke har fått beskjed om noe annet
Signerer vel bare her jeg siden vi går på samme jormorsenter og skal føde på samme sykehusNæh her er det ingen innskriving.
Vi bare leverer papirene til vår faste JM så sørger hun for at de kommer til føden.
Og hele journalen hun skriver i er direkte koblet mot føden.
Veldig kjekt