Innskrivingssamtale

Pjokkenmamsen

Blir kjent med forumet
Fikk brev fra sykehuset i dag med dato for innskrivingssamtale med jordmor. Dette var ikke når jeg fikk sønnen min for 5 år siden, men tydeligvis et tilbud som har dukket opp de siste årene. Synes dette var et bra tilbud i og med at jeg har noen bekymringer med tanke på at forrige fødsel endte i hastekeisersnitt. Er det flere som skal på en sånn samtale?

Jeg skal også på sånn,men jordmoren min skulle visst booke inn time for meg..derfor er det ikke gjort ennå,for jeg har ikke bestemt meg for hvilket sykehus jeg vil på ennå..er 35 uker idag,så begynner jo å haste litt;) Jeg hadde også hastesnitt for 8 år siden,hadde ikke noen innskriving den gangen. Forsto det som at jm ville at jeg skulle denne gangen pga omstendighetene sist..

Akkurat vært på jornalskriving, regner med det er det samme....

Siden jeg hadde UL på sykehuset denne gang, fikk jeg time der da.. Men sist gang måtte jeg bestille time selv, men da hadde de så stor pågang at jeg måtte bare sende inn et par skjema selv....

Helt greit, de bare skriver inn data, og spør om du har spesielle ønsker, tanker, forteller hvor du skal henvise deg og ellers svarer på spørsmål... Ganske greit :)

Back
Topp