Innskrivingssamtale i dag!:D

Bringebær

Gift med forumet
I dag skal jeg på innskrivningssamtale på sykehuset! Blir spennende å høre hva de sier. Som jeg jo har mast litt mye om, er jeg jo sterkt plaget med symfysevondt, så jm har jo foreslått modningsakupunktur på sykehuset, så får vi jo se om de vil gi det:)
36 uker i morgen:) Blir mer og mer virkelig nå:)

Andre som har vært på innskrivningssamtale?

Venter nr 3 4. August:)

Så spennande! Lykke til! ! Håpe du får bli satt igang litt tidligare da ;-)
Du får holda oss oppdatert :-D

<3 29.08.13 <3 *sladrer med Madison25 & lykkelig*

Skal neste onsdag :-D
Og etter det skal jeg ned på Kjøita fysioterapi å få nålene :-D

Masse lykke til ;)
Vi har ikke slikt ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Ja er noe nytt de har begynt med her. Har født to ganger før samme sted men da hadde de det ikke:)

Skjønner := Tenker du på innskriving for keisersnitt?? Elelr?? JEg har i såfall ahtt det. Men det er ganske lenge siden. Skal ha KS første uke i august. Nåler høres spennende ut ;) LYkke til ;)

Skjønner := Tenker du på innskriving for keisersnitt?? Elelr?? JEg har i såfall ahtt det. Men det er ganske lenge siden. Skal ha KS første uke i august. Nåler høres spennende ut ;) LYkke til ;)
Nei de har innskrivningssamtale for vanlige fødsler her:)

Da var jeg ferdig på sykehuset. Gikk veldig greit. Fikk beskjed at jm bare kunne henvise meg så fort som mulig så jeg kunne få time snarest mulig(sikkert etter uke 37) og de kunne strippe og sjekke modning også:D så da skal jeg ringe jm i morgen før hun går på ferie å få henne til å henvise meg:)

Back
Topp