innskriving på sykehuset

Vanilla

smell of coffee
Legen min anbefalte meg det i dag. Er det nødvendig?
Har du fått time til innskriving eller har du planer om det?

Jeg sendte inn noen papirer med all mulig info til sykehuset etter første JM time.
Tror jeg ikke skal på noen slik time for innskrivning.

Skulle gjerne, hvis jeg på samme rappen kunne luftet min angst for sterile vegger og personell i hvite klær
*dauer*

Fått beskjed av jordmor og lege at jeg må ta kontakt med fødeavdelinga når jeg er kommet til uke 36 for å avtale time innskriving. Husker jeg var på det sist. Da snakka jeg med jordmor, hun tok en kjapp ul for å se at alt var i orden :) veldig greit synes jeg :)

Her har de ikke time til innskriving, men er skjema en fyller ut og sender inn. En kan også bestille time til omvisning, da får en også en samtale med en jordmor og mye nyttig info blir gitt!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

har ikke noe sånt men det kan være fordi jeg blir fulgt opp av sykehuset p.g.a helsen min..

Skal på innskriving 9. April, fikk time etter ordinær ultralyd.. trodde dette var normalt jeg :p
Dere som skal, skal dere ha med mann? :p Noen som har vert før? Hva gjøres egentlig?

Jeg var på innskriving i går (SUS). Hun skrev inn infoen fra helsekortet, blodprøveresultatene og spurte litt om hvordan mine tidligere fødsler var og ga meg mulighet til å stille spørsmål. Men siden dette er tredje fødsel så er det ikke så mye jeg lurer på lenger, så hele greia tok 15-20min. No big deal. Jeg tok ikke med mannen og tror ikke han ville hatt noe utbytte av det uansett. Men han var med forrige gang så han fikk sett hvor vi skulle når fødselen starter.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Her har vi ikke innskrivning. (Sykehuset Østfold). Fastlege eller jordmor sender inn papirer samt bestiller time til ord.ul. etter første kontroll. Jeg har allerede vært i kontakt med både fødeavd. og poliklinikk og jeg ligger inne i systemet dems. :-) Men tror det er mulig å få time til omvisning på de forskjellige fødeavd. og generell info hvis man ønsker det.

I Ålesund er det ikke innskriving. Km sender inn papirene, og så må du fylle ut noen papirer når du skal legges inn i forbindelse med fødsel. Maks tungvint egentlig. Først opp i fødeavdelingen, så helt ned i mottaket igjen for så opp igjen til føden..

Jeg fikk beskjed om å bestille innskrivingstime rett etter oul til uke 36. Men siden jeg ble innlagt før den tiden, så skrev de meg inn samtidig. Da fylte de inn informasjon fra helsekortet mitt, tok arket: "tanker om fødsel" og fikk skrevet inn at jeg ønsker epidural. Her er det to forskjellige avdelinger ut i fra hvilken type fødsel en ønsker/trenger, så på innskrivingen får en vite hvilken avdeling en skal komme inn på når en ankommer for fødselen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sendte inn noen papirer med all mulig info til sykehuset etter første JM time.
Tror jeg ikke skal på noen slik time for innskrivning.

Skulle gjerne, hvis jeg på samme rappen kunne luftet min angst for sterile vegger og personell i hvite klær
*dauer*

Ei venninne av meg hadde visst nevnt det for jm, og blitt innkalt til ekstraordinær samtaletime nettopp pga fødselsangst.

Regner med vi er innskrevet, iom at vi har fått bekreftet plass på ABC og har vært der flere ganger allerede. Vet ikke om vi skal ha noe mer utfyllende enn som så, men kjenner at det hadde vært greit med en mer formalisert time der jeg kan snakke litt om tanker og ønsker rundt fødselen.

Back
Topp