Innskriving på sykehuset

Supa'Mama

September 2013 <3
...noen som har vært på det? Jeg skal i morgen og lurer på hva som gjøres/ spørres om der? Hva er det godt for liksom? :P

Vet ikke om det er det her jeg skal føde denne gangen, men jeg var på det forrige gang. Da fylte en jordmor ut et skjema, spurte om ulike ting, og jeg ble plassert i gruppe rød, som er risikofødende. Fikk litt info om hvordan jeg skulle forholde meg i forhold til om fødsel startet. Veldig greit å bli skrevet inn, da slipper du å ta alt det når du er i føsel, da har du nok å tenke på :)
jeg har fylt ut et skjema, som jeg har levert inn på sykehuset :)

Det lages et skjema/mappe til deg som ligger klart når du skal inn å føde. Husker ikke helt ka som ble spurt om men du kan jo fortelle da hvis du har ønsker eller tanker og spørsmål rundt fødselen. Husker spesielt ho la klar di båndene som settes på hånda og foten til babyen (i vårt tilfelle rosa). :) det gikk enda mere opp for meg da :) Er ikke så lett å skal gjøre det når du sitter med rier så her sier di man burde gjøre det ca 4 uker før termin :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har fylt ut et sånt skjema for en stund tilbake siden :) Så da regner jeg med at jeg allerede er "skrevet" inn ;)

Nei, noe skjema har ikke jeg sett noe til. Tror ikke det er vanlig her :)

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Back
Topp