Innskriving på sykehuset. .

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
..... Ja, d skal jeg i morgen. . Kjenner ting begynner nærme seg veldig nå... Er jeg klar mon tro? Hmmm... Må vel skrive ned noen ønsker og div tenker eg...

Har litt sommerfugler i magen rundt d med fødsel. . Jeg vet jo hvor fantastisk d er... :):)

Det har jeg ikke hørt om ... ikke noe de gjør på KK i hvertfall .. :/

Det har jeg også fått brev om, men skal ikke før i slutten av juni, to uker før termin.
Det blir spennende, jeg gleder meg.
Fortell etterpå hva det går ut på da, jeg er nysgjerrig. :)

Hadde det på Drammen husker jeg

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Hadde det på Drammen husker jeg

Fikk du brev i posten da? Har ikke hørt et kvekk jeg... Burde vel kanskje vært på omvisning, men det tror jeg er fra uke 36...

De gjør ikke det på Haukeland/KK-ikke alle sykehus som gjør det :)

oki.. forstår ikke hvorfor det skal være så forskjellig fra sykehus til sykehus.. tenker siden KK er ganske stor i Norge :)

Fikk du brev i posten da? Har ikke hørt et kvekk jeg... Burde vel kanskje vært på omvisning, men det tror jeg er fra uke 36...
Guri land- husker ikke jeg. Ta en telefon du å hør, det er jo fire år siden jeg fødte der!

Jeg fikk brev i posten om innskriving på sykehuset den 27 juni tror jeg! Det er jo nesten en mnd til termin da. Var ikke med førstemann pga svineinfluensaen

Så spennende da! :-)
Håper det blir bra imorgen!

Her er det ikke innskriving, men legen som søker om fødeplass bare.
Evt. ønsker må man ta med når man man ankommer føden.
De vil helst ikke oppbevare det, dersom det skulle være sensitive ting man kanskje ikke ønsker ligger lagret hos sykehuset for evig tid.

Lykke til imorgen da! :-)

Her fikk jeg et skjema på flere sider på første jordmortime, og sist jeg var der skulle det være ferdig utfylt. Hun gikk gjennom det med meg, og leverer/sender det til sykehuset, og vips er jeg innskrevet. :)

Har ikke den type innskriving her heller. Fyller ut skjema før oul og d blir registrert som innskriving tror eg

Back
Topp