Innskriving føden? (St. Olavs)

Wapdodi

Andre møte med forumet
Hei,

Ser av og til det nevnes noe om en innskrivning på sykehuset mot slutten av svangerskapet. Er dette noe som er vanlig? Og i så fall, er det noe som praktiseres på St. Olavs for tiden? Jeg er førstegangsfødende. Jeg glemte å ta med papirer med opplysninger om meg og pårørende og diverse på OUL, så lurte på om jeg kan ta med det på eventuelt innskrivningssamtale, eller om jeg skal sende det inn?

Fødte i mai på st Olav, ikke vært eller hørt noe om innskrivningssamtale. Husker ikke om de tok annet enn helsekortet på OUL (hadde med ferdig utfylt det andre papirene vi fikk tilsendt så det ble sikker levert :) ) du kan sikkert ringe og høre om de trenger det på forhånd og om du skal levere det

Fødte i en annen by, men jeg spurte både jordmor og legen min om innskriving, og ingen av de hadde hørt om det.

På SUS var det noe innskrivingspapirgreier som skulle sendes inn en bestemt tid før termindato. Mener de har gjort skjemaet digitalt nå. Hadde ingen samtale. Dette var tidlig i 2020.

Takk for svar, dere! Jeg skal til jordmor om en måned, hun har sikkert oversikt, når jeg tenker meg om. Da er jeg uke 33, så det bør vel gå greit å vente til da.

Takk for svar, dere! Jeg skal til jordmor om en måned, hun har sikkert oversikt, når jeg tenker meg om. Da er jeg uke 33, så det bør vel gå greit å vente til da.
På St.Olavs trenger du ikke å bli skrevet inn. Du blir automatisk registrert i systemet som gravid etter å fått tildelt og gjennomført OUL på sykehuset :)

Back
Topp