Innsiden av en ClearBlue digital

Lillemyyyy

Flørter med forumet
Noen som har forsket på hvordan strimlene på innsiden av en ClearBlue digital skal se ut, hvis en er gravid? xsmile9 Eventuelt ikke gravid? Legger ved bilde av mine, der jeg har fått «gravid, 1-2». Men fått svaaaake babyplan tidlig, og to negative tester hos lege. Så er rimelig forvirret!

Hilsen desperat...
 

Vedlegg

  • D2BB2EBD-2A10-4428-A9BB-13B0830F121E.jpeg
    D2BB2EBD-2A10-4428-A9BB-13B0830F121E.jpeg
    113,7 KB · Visninger: 521
Last edited:
Syns den ser ganske lik ut som min gjorde på 1-2 gravid.
Så jeg tipper bare at de testene hos legen ikke var følsomme nok.
Skjønner godt at du er forvirret og usikker.
Satser på at du får sterkere strek i morgen, og at du kan ta ny test hos legen på fredag. Som forhåpentligvis slår ut:love7
 
Jeg måtte åpne en av mine for å se. Sånn så min ut, 2-3 uker.
Vil tro urinen din var for utvannet, merkelig at ikke legen tenkte på det..
 

Vedlegg

  • IMG_20190109_205942.jpg
    IMG_20190109_205942.jpg
    743,4 KB · Visninger: 433
Denne stod det 1-2 på :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190109-211324.png
    Screenshot_20190109-211324.png
    874,6 KB · Visninger: 361
Åpnet min 1-2 uker clearblue fra 12-13 dpo ish. På den med 1 stripe på er streken noe sterkere. Nesten lik Lovesom sine.. så kanskje min ville blitt 2-3 hadde jeg gitt det 1 dag mer?... tror uansett dine stemmer, at legen sin er litt tregere på å registrere HCG bare..
 
C704F819-8F9B-40B0-9515-1A2A9EEA3F82.png Tok bilde av mine i dag. De øverste var 1-2 og den nederste var 2-3.
 
Noen flere som har erfaring med disse og har åpna de ? :) Tok denne i dag og fikk «ikke gravid»..

9E0DE599-37A5-4587-B57F-9D1235E29E84.jpeg
 
Noen flere som har erfaring med disse og har åpna de ? :) Tok denne i dag og fikk «ikke gravid»..

Vis vedlegget 293267

Har aldri åpna en slik, men er ikke det slik at HCG synker etterhvert da? Hvor lavt det blir vet ikke jeg da, eller om det er såpass at det burde slå ut på en slik test. Hvor langt er du på vei og hvorfor tok du testen?
 
Noen flere som har erfaring med disse og har åpna de ? :) Tok denne i dag og fikk «ikke gravid»..

Vis vedlegget 293267

Sniker fra november
Synes det var rart! Det synker ikke så voldsomt at man skal få negativt, selv om det synker til et betydelig lavere nivå i 3.trimester :) fant en tabell

 

Vedlegg

  • 00F32BD6-1494-420B-B4AB-60FD19BC8249.jpeg
    00F32BD6-1494-420B-B4AB-60FD19BC8249.jpeg
    27,9 KB · Visninger: 163
Har aldri åpna en slik, men er ikke det slik at HCG synker etterhvert da? Hvor lavt det blir vet ikke jeg da, eller om det er såpass at det burde slå ut på en slik test. Hvor langt er du på vei og hvorfor tok du testen?

Ikke jeg heller før i går.. Søkte bare å fant at mange hadde åpnet de og kom da inn på denne tråden. Vi holder på med ivf så er på dag 10 etter innsett fryseforsøk i dag :)
 
Ikke jeg heller før i går.. Søkte bare å fant at mange hadde åpnet de og kom da inn på denne tråden. Vi holder på med ivf så er på dag 10 etter innsett fryseforsøk i dag :)

Så spennende, håper den sitter ;) Har du prøvd en cb tidlig?

Jeg selv testet ved ikm og fikk en veeeldig svak positiv strek (ikke cb), mens andre får mye sterkere streker ved ikm. Var svak forrige graviditet og så testet jeg noen dager senere for å se at det virkelig var sant. (Ikke skyggestrek)

Kanskje du er en av dem som får svakere tester og derfor må vente litt ekstra på positiv test, eller prøve deg på en cb tidlig :)
 
Ikke jeg heller før i går.. Søkte bare å fant at mange hadde åpnet de og kom da inn på denne tråden. Vi holder på med ivf så er på dag 10 etter innsett fryseforsøk i dag :)
Krysser fingrene for at det går bra!
Men jeg er litt forvirret: Hvorfor poster du på termin september - forumet? (Du er velkommen her, altså! Men mulig du ville fått mer svar inne på "vi som prøver" - forumet)
 
Så spennende, håper den sitter ;) Har du prøvd en cb tidlig?

Jeg selv testet ved ikm og fikk en veeeldig svak positiv strek (ikke cb), mens andre får mye sterkere streker ved ikm. Var svak forrige graviditet og så testet jeg noen dager senere for å se at det virkelig var sant. (Ikke skyggestrek)

Kanskje du er en av dem som får svakere tester og derfor må vente litt ekstra på positiv test, eller prøve deg på en cb tidlig :)

Ja, ikm på lørdag så er vel lov å håpe et par dager til i allefall.. Får bare vente å se :)
 
Krysser fingrene for at det går bra!
Men jeg er litt forvirret: Hvorfor poster du på termin september - forumet? (Du er velkommen her, altså! Men mulig du ville fått mer svar inne på "vi som prøver" - forumet)

Drev å googla om cb digital, så ikke at det var en termingruppe jeg var inne på før lenge etter jeg hadde skrevet :p Beklager det altså !
 
Drev å googla om cb digital, så ikke at det var en termingruppe jeg var inne på før lenge etter jeg hadde skrevet :p Beklager det altså !
Det går fint. :) Du kan gjerne henge her, for min del altså.
 
Ikke jeg heller før i går.. Søkte bare å fant at mange hadde åpnet de og kom da inn på denne tråden. Vi holder på med ivf så er på dag 10 etter innsett fryseforsøk i dag :)

Hei :) Jeg hadde IVF i desember og fikk positiv test 10 dager etter egguttak (dvs 7 dager etter innsett med innsett på dag tre). Jeg brukte babyplan sine tidlig tester i starten. Streken var ultrasvak. Er ganske sikker på at clearblue ikke ville slått ut hos meg så tidlig :)

Ønsker deg masse masse lykke til!!!
 
4 dager over mens , fikk ikke gravid. Men dum som jeg er måtte jeg åpne. Å sånn så den ut. Ustabil syklus pga slutta på p sprøyte og korona vaksinen. Tror kanskje jeg hadde eggløsning litt senere. Forje syklus var på 33 dager.
 

Vedlegg

  • Snapchat-263556932.jpg
    Snapchat-263556932.jpg
    1,3 MB · Visninger: 50
Trodde på ekte at jeg skulle få 1-2 på denne. Men kom "ikke gravid" er det bare ikke produsert nok hcg? Fikk en svak positiv test rfsu.
 

Vedlegg

  • IMG_20220817_084313.jpg
    IMG_20220817_084313.jpg
    1,5 MB · Visninger: 53
Back
Topp