Innsetting = sykemelding???

nestemann

Flørter med forumet
Dere som har vert igjennom prøverør eller skal i nærmeste fremtid:

Tar dere fri fra jobb uten betaling eller tar dere egenmelding??
Eller får vi sykemelding? og hvem skriver ut den isåfall - gynekolog fastlege eller de på fertilitetsklinikken???

Skal gi beskjes til sjefen idag om at jeg blir borte 3 dager neste uke.....litt nervepirrende, for jeg aner jo ikke hvilken reaksjon jeg vil få.....

Håper på raskt svar fra noen som vet [:)]

Heia. Den dagen du setter inn egget får du med deg sykemelding fra sykehuset. Ønsker deg masse lykke til[:)]

Litt spes. i mitt tilfelle, jeg måtte reise til Tromsø, så jeg var sykemeldt hele tiden jeg var der. Fra fredag til fredag. Kjedelig for min kjære kom ikke før dagen før egguthentingen.

Trodde det var ved uthenting en ble sykemeldt, jeg...

På Haukeland sykemelder de egguthentingsdagen, fridagen imellom og innsettingsdagen, altså 3 dager.
Trenger en mer sykemelding må en ta det med fastlegen.

ORIGINAL: Hope

På Haukeland sykemelder de egguthentingsdagen, fridagen imellom og innsettingsdagen, altså 3 dager.
Trenger en mer sykemelding må en ta det med fastlegen.

Dette gjer dei i Haugesund og... Du får med deg sykemelding den dagen du henter ut egg, og blir sykemeldt i tre dager...

Riksen sykemeldt meg fra eggutakket til innsettingsdag og dagen etter. Tok videre sykmelding fra fast legen i 2 uker etter.

tror du får fra uttak til insetting....er det jeg har lest mest av her..men kan jo seff variere fra sykehus til sykehus..

Back
Topp