Innsetting i morgon...

TiraV

Gift med forumet
Lenge sidan eg var aktiv her inne. No skal me ha første fryseforsøk (søskenforsøk) og det har gått så fort i svingane at eg har ikkje fått skrive om det her inne. Har litt problem å henge med [8D]

Fekk utslag på eggløysingstest på lørdag morgon, og ringte det inn i dag. Så klokka 10 i morgon må eg ringe inn og høyre korleis opptininga av egga har gått [:o] Er så spent og nervøs at magen har gjort kolbøtte heile dagen...ja, i grunn heile helga. Berre litt ekstra i dag, sidan eg veit det mest sannsynleg blir innsetting i morgon.

Er det nokon som veit kor store/små sjansene for å bli gravid ved fryseforsøk er?

Me har bestemt oss for å sette inn to egg dersom begge tåler opptininga. Nokon som har erfaring med dette? Nokon som veit kva sjansene er for å bli gravid med ett eller begge?

Føler det går heilt rundt for meg no. Skal bli litt godt å få det overstått og bli ruger, sjølv om det er litt skummelt-spennande det og [:)]

jeg kan dessverre ikke hjelpe deg,har aldri hatt fryse forsøk.
Men ønsker deg masse lykke til[:)]

Tusen takk!!

God hjelp i at du gadd lese. God å få skrive ut av seg litt kaos [:)]

Er du under behandling no? Ser det står spraystart 27.Juli i signaturen din..

Tusen takk!!

Det gjer godt med litt lykkeønskinger [:)]

Masse lykke til!!! [:)][:)][:)]
Mener å huske at sjangsene er 40 prosent ved ordinært forsøk og 30 prosent ved fryseforsøk. Stemmer det??? Uansett gode muligheter og mange her som har blitt gravid ved hjelp av fryseegg! Spennende!!!

Masse masse lykke til. [:)]

Kan ikke hjelpe deg med det du lurer på, men vil ønske deg masse lykke til i morgen og krysser for at dette skal gå bra[:)]

Blir spennende, lykke lykke til[:D]

Er spent på oppdatering fra deg[:)]
Jeg er under behandling,har gått 6 uker på spray nå og 4 uker igjen til sprøyte start[:)][:)]

Håper alt går bra og at du snart er ruger [;)] Gleder meg til oppdatering! [:D]

heia[;)]vil ønske deg kjempe masse lykke til med fryseforsøk[;)][;)]har hatt 2 selv ble gravid på det ene men mista. skal ha 3 fryseforsøk nå i sep.mener at klinikken sa at 1 av 4 par lykkes med fryseforsøk, men er ikke helt sikker om jeg hørte rett. vi har satt inn 2 egg begge gangene.

[:D][:D]Lykke til, håper det blir innsetting i dag.
God ruging[:D][:D]

Er du ruger nå??? [:)][:)][:)]

Back
Topp