S Sess1976 Forelsket i forumet 18 Jun 2008 #1 Da har dagen kommet for innsett av egg...håper virkelig at alt klaffer denne gang. Forholdene var optimale, så nå venter vi bare på gull egget...[:)]
Da har dagen kommet for innsett av egg...håper virkelig at alt klaffer denne gang. Forholdene var optimale, så nå venter vi bare på gull egget...[:)]
H Hope Glad i forumet 18 Jun 2008 #4 ORIGINAL: *Levende Lys* krysser alt jeg har for deg[:D] Lykke til[:D]
babyT Forumet er livet 18 Jun 2008 #5 Å så spennende, Sess1976. Gleder meg til å følge deg fremover, så håper jeg du får flytte over på marsforumet snart [:)]
Å så spennende, Sess1976. Gleder meg til å følge deg fremover, så håper jeg du får flytte over på marsforumet snart [:)]
twinanne Forumet er livet 18 Jun 2008 #7 Sess1979 lykke til, satser på at du har skutt gullfuglen nå og skaffet deg gullegget. (bruker lilla det er magiens farge)
Sess1979 lykke til, satser på at du har skutt gullfuglen nå og skaffet deg gullegget. (bruker lilla det er magiens farge)
P pikolino Flørter med forumet 18 Jun 2008 #12 ORIGINAL: Viksi. Lykke til[:)] Krysser både fingrer og tær