Innsett Riksen - må mannen være med?

persefone

Glad i forumet
Assistert-jentene
Hjelp! Skal forhåpentligvis ha innsett i morgen på Riksen (første fryseforsøk og søskenforsøk) og plutselig har det skjedd ting som gjør at det er kinkig for mannen å få til å bli med. Nå ble jeg plutselig bekymret for om mannen må være med og vise legitimasjon i forbindelse med innlevering av samtykkeskjemaet - noen som vet? Lenge siden sist forsøk, så har glemt detaljene merker jeg. Vil jo helst at han skal være med, men vi har havnet i en knipe.
 
Hjelp! Skal forhåpentligvis ha innsett i morgen på Riksen (første fryseforsøk og søskenforsøk) og plutselig har det skjedd ting som gjør at det er kinkig for mannen å få til å bli med. Nå ble jeg plutselig bekymret for om mannen må være med og vise legitimasjon i forbindelse med innlevering av samtykkeskjemaet - noen som vet? Lenge siden sist forsøk, så har glemt detaljene merker jeg. Vil jo helst at han skal være med, men vi har havnet i en knipe.

Ikke Risken men St Olavs har ingen krav om partner ved innsett. Min mann var med, men da sjekket de ikke legitimasjon fra han - kun fra meg. De ville se hans legitimasjon bare på egguthentingsdagen. Så tror ikke Riksen skal trenge det heller

Masse masse masse lykke til ❤️❤️❤️❤️
 
Tusen takk! ❤️Håper det samme gjelder Riksen - det gjør alt så mye enklere, selv om det ikke var slik vi hadde tenkt oss dette. Synes jo det er rart om det ikke er nevnt noe sted hvis det er et krav, men vil ikke ta noen sjanser. Prøver å ringe dem fra kl 08 i morgen når tlf åpner, men er så nervøs for ikke å komme gjennom …
 
Tusen takk! ❤️Håper det samme gjelder Riksen - det gjør alt så mye enklere, selv om det ikke var slik vi hadde tenkt oss dette. Synes jo det er rart om det ikke er nevnt noe sted hvis det er et krav, men vil ikke ta noen sjanser. Prøver å ringe dem fra kl 08 i morgen når tlf åpner, men er så nervøs for ikke å komme gjennom …

St Olavs her også. Sender samtykkeskjema vis Crypho. Mannen er jo ikke innkalt til timen, så tenker det er naturlig at han ikke er med på innsett om det ikke passer.

lykke til
 
Jeg kom heldigvis gjennom til sekretær på tlf da den åpnet kl 08, og hun sa at det skulle gå greit. Men hun virket også litt forvirret med tanke på en beskjed som ble lagt ut i appen i går om strengere krav til legitimering, så ba meg ta med mannens legitimasjon for sikkerhets skyld sammen med samtykkeskjemaet.

Jeg antar jo at det fortsatt må kunne gå greit å møte alene - det står ingen steder at det er et krav, og mange har jo lang reisevei. Men kan spørre igjen når jeg er på Riksen i dag og oppdatere her inne, i tilfelle andre lurer.

Puh, alt man skal bekymre seg for i denne prosessen;)
 
Hatt fire innsett der og aldri hatt med samboer :)
 
Back
Topp