Innsett, reiser du alene eller par?

Noen innsett med partner og noen uten.. Men flest med, alt etter hva som har passet i forhold til mannens jobb..

Har alltid hatt med partner utenom nå sist på fryseforsøket da hadde jeg med min mor[emoji5] Hva skal du?[emoji5]

Min mann har vært med på alle[emoji5]

Håper du får han med[emoji173]️ Når har du planlagt innsett?[emoji5]

Han var alltid med :) Det siste innsettet ble jo babyen vår, og det er noe jeg vil dele med han :)

Han har vært med så langt :) Han er med på det han kan være med på, med unntak av kontrollen ved første fryseforsøk, for det kræsjet med et møte. Ellers prøver han å delta der han kan, selv om alt stort sett handler om meg..

Han var med på første, men får trolig ikke være med på de andre pga reisevei og pasientreiser ikke dekker hans del :(

Min var ikke på første med på andre gang :)

Han var alltid med :) Det siste innsettet ble jo babyen vår, og det er noe jeg vil dele med han :)

Samme mannen min har sagt[emoji173]️ at han vil være tilstede når vi setter inn det som kan bli babyen vår[emoji173]️

Mannen var alltid med :)

Han har vært med alle gangene utenom én gang. Da var han hjemme med sykt barn så kunne ikke.

Min har bare vært med når han skal levere sakene, altså uttaksdag . Ellers ikke vært med.

Tror jeg har vært alene på alle innsettene faktisk.

Jeg var alene på to av tre. Synes egentlig det var veldig greit å være alene, legen og embryologen (?) småsnakket med meg alene og tok godt vare på meg.

Mannen var med. Veldig glad han var med da jeg tydligvis har «vridd livmorhals», så innsettet gjorde veldig vondt. Godt å ha han der da [emoji173]️

Back
Topp