Innsett porsgrunn

Nurk25

Flørter med forumet
Hei
Noen som kan fortelle hvordan innsett i Porsgrunn foregår , er det i samme rom som egguttak?

Tips og råd fra dere damer ift gørst dager etter innsett ?.no n kjerringråd ? Skal ha innsett snart
 
Ja, det er samme rom som egguttak. Mannen kan være med om du ønsker på innsett. Det gjøres utvendig ultralyd på magen mens de fører embryoet inn for å se at det plasseres riktig i livmor. Jeg synes det var helt smertefritt, kjennes som en vanlig gyn undersøkelse.
Ellers er det bare å leve helt som normalt. Ville unngått å løfte tunge ting og holde seg på et lavt nivå med koffein bare :)
Spise sunt og litt bevegelse for å få god blodsirkulasjon tror jeg ikke kan skade ;)
 
For en spennende tid! Skogsjente forklarte prosessen ganske bra :) Jeg har trivdes veldig godt ved avdelingen i Porsgrunn. De er så hyggelige og hjelpsomme! Et tips jeg har er å unngå å teste før man har testdag. Det føles som en evighet å vente de 16 dagene før testdagen, men merker jeg blir helt gal av å starte testing tidlig. Ender opp med å ta tre tester om dagen fordi man desperat ønsker å se en god sterk positiv strek så fort som mulig. Tror ikke det var bra for stressnivået mitt. Men nå ble jeg faktisk gravid på forsøket denne måneden, så skal ikke påstå at det er dårlig for å oppnå graviditet :smiley-ashamed004 Jeg har vel å merke kuttet ut koffein helt dette forsøket, til og med unngått cola pga koffein (finnes koffeinfri). Vet ikke om det hadde noe å si at jeg var såpass streng på det, men siden jeg er så sensitiv når det gjelder koffein tenkte jeg det var like greit å kutte ut helt.

Masse lykke til :Heartred
 
Back
Topp