Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TUUUUSEN takkLykke til i morgen!![]()
Det er nok bare normale murringer samtidig som du er nervøs.TUUUUSEN takkVurderer å la være å teste og heller leve i håpet.. Hatt menssmerter de siste dagene, men de har avtatt noe i dag, ingen tegn til mensen.. Skrekk og gru, det er så inderlig spennende.
Takk for det Knerten.. Jeg tør ikke en gang tenke tanken.......Det skal gå bra denne gangen, Hestehoven! At murringene har avtatt trenger ikke å ha noe å si, det samme kunne man sagt om det motsatte var tilfelle (altså at de økte på). Satser alt på et gledeshyl fra deg enten i morgen eller de nærmeste dagene!![]()
Det forstår jeg godt. Det ER jo skummelt og nervepirrende, dette. Enda verre er det selvsagt for deg nå, dette siste forsøket. Jeg har nå likevel troen på at det skal ende godt og den kan ingen ta fra hverken meg eller andreTakk for det Knerten.. Jeg tør ikke en gang tenke tanken.......
Lykke til i dag Hestehoven!Gleder meg til å høre gode nyheterTakk for det Knerten.. Jeg tør ikke en gang tenke tanken.......