Innsett overstått

Lykke til i morgen! :D

Lykke til i morgen! :D
TUUUUSEN takk :) Vurderer å la være å teste og heller leve i håpet.. Hatt menssmerter de siste dagene, men de har avtatt noe i dag, ingen tegn til mensen.. Skrekk og gru, det er så inderlig spennende.

TUUUUSEN takk :) Vurderer å la være å teste og heller leve i håpet.. Hatt menssmerter de siste dagene, men de har avtatt noe i dag, ingen tegn til mensen.. Skrekk og gru, det er så inderlig spennende.
Det er nok bare normale murringer samtidig som du er nervøs. :D

Det skal gå bra denne gangen, Hestehoven! At murringene har avtatt trenger ikke å ha noe å si, det samme kunne man sagt om det motsatte var tilfelle (altså at de økte på). Satser alt på et gledeshyl fra deg enten i morgen eller de nærmeste dagene! :)

Det skal gå bra denne gangen, Hestehoven! At murringene har avtatt trenger ikke å ha noe å si, det samme kunne man sagt om det motsatte var tilfelle (altså at de økte på). Satser alt på et gledeshyl fra deg enten i morgen eller de nærmeste dagene! :)
Takk for det Knerten.. Jeg tør ikke en gang tenke tanken.......

Lykke til i morgen ja! Krysser fingrene for deg ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk for det Knerten.. Jeg tør ikke en gang tenke tanken.......
Det forstår jeg godt. Det ER jo skummelt og nervepirrende, dette. Enda verre er det selvsagt for deg nå, dette siste forsøket. Jeg har nå likevel troen på at det skal ende godt og den kan ingen ta fra hverken meg eller andre ;). Lykke, lykke til når du til slutt tester!

Masse lykke til:-)

Back
Topp