2 små spirer satt inn, nå skal den/ de jaggu holde seg der i 9 mnd !!! Ingen på frys da
TVI TVI!! Nå blir det sofa og OL i to uker 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 små spirer satt inn, nå skal den/ de jaggu holde seg der i 9 mnd !!! Ingen på frys daTVI TVI!! Nå blir det sofa og OL i to uker
![]()
TUUUUSEN takk HermineEndelig er du ruger igjen Hestehoven! Håper sååååå på full klaff nå! Krysser alt jeg har![]()
Jeg er sykemeldt helt til etter testdato ja, har en tung og stressende jobb, og makter rett og slett ikke med alt. Så her er det sofa og OLMasse lykke til!! Så spennende!tar du/dere fri hele rugeperioden?
![]()
Jeg er sykemeldt helt til etter testdato ja, har en tung og stressende jobb, og makter rett og slett ikke med alt. Så her er det sofa og OL![]()
Tenk kun på deg selv og gjør det som føles riktig for deg. Det er tross alt bare noen uker, verre å sitte senere og lure på om det hadde gått om du tok det mer med ro.Det skjønner jeg veldig godt at du gjør!jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre, det frister veldig å kun ta det med ro fram til testdato men tenker en del på arbeidsgiver.. Redd jeg skal føle skyld dersom det ikke fester seg fordi jeg har stresset lange dager på jobb..