Innsett overstått

Hestehoven

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
2 små spirer satt inn, nå skal den/ de jaggu holde seg der i 9 mnd !!! Ingen på frys da :( TVI TVI!! Nå blir det sofa og OL i to uker :)

Oii...to stykk!! Så spennende!!! Masse lykke til!!! Klem

Sent from my iPhone using Tapatalk

2 små spirer satt inn, nå skal den/ de jaggu holde seg der i 9 mnd !!! Ingen på frys da :( TVI TVI!! Nå blir det sofa og OL i to uker :)

da er vi i samme bås! bare jeg er en uke før deg..to her og og ingen på frys...så nå eller aldri..

gratulere som ruger :) måtte det vare i 9mnd ;)

Her er det også 2 inn og OL for alle penga ;) er nok også en uke før deg, men det blir spennende å følge dere alle! Nå sitter det for oss alle vettu ;)

Lykke til <3 Håper spirene deres klistrer seg fast til de er klare til å hilse på mamma og pappa <3

Så spennende, Hestehoven! Håper det blir fullklaff og en langvarig hybelvertinnetilværelse (puh, det var et langt ord, gitt ;) ). Lykke til dere andre også! :)

Masse masse lykke til! Måtte spirene klamre seg fast! ❤️ ruger for harde livet selv, og det er veldig greit med OL så tida kan gå litt fortere :)

Masse masse lykke til dere:D krysser alle fingre for 9 mnd nå :) :) :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Så bra! Masse lykke til!:) :)

Endelig er du ruger igjen Hestehoven! Håper sååååå på full klaff nå! Krysser alt jeg har :-)

Endelig er du ruger igjen Hestehoven! Håper sååååå på full klaff nå! Krysser alt jeg har :)
TUUUUSEN takk Hermine :) hvordan går det med deg ?

Masse lykke til!! Så spennende! :) tar du/dere fri hele rugeperioden? :)
Jeg er sykemeldt helt til etter testdato ja, har en tung og stressende jobb, og makter rett og slett ikke med alt. Så her er det sofa og OL :)

Jeg er sykemeldt helt til etter testdato ja, har en tung og stressende jobb, og makter rett og slett ikke med alt. Så her er det sofa og OL :)

Det skjønner jeg veldig godt at du gjør! :) jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre, det frister veldig å kun ta det med ro fram til testdato men tenker en del på arbeidsgiver.. Redd jeg skal føle skyld dersom det ikke fester seg fordi jeg har stresset lange dager på jobb..

Det skjønner jeg veldig godt at du gjør! :) jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre, det frister veldig å kun ta det med ro fram til testdato men tenker en del på arbeidsgiver.. Redd jeg skal føle skyld dersom det ikke fester seg fordi jeg har stresset lange dager på jobb..
Tenk kun på deg selv og gjør det som føles riktig for deg. Det er tross alt bare noen uker, verre å sitte senere og lure på om det hadde gått om du tok det mer med ro.

Helt enig! Jeg er også sykmeldt til etter testdato.. :) har gjort det hver gang, og er glad for at heg har gjort det. Da vet jeg at jeg har gjort alt jeg kan for at det skal lykkes, da jeg har en fusisk tung jobb med mye stress!!

Guuuud, nå går dagene sakte. Vil samtidig bare stoppe tiden, bedre å ikke vite, enn å få negativt resultat...vil så inderlig gjerne se en positiv test på fredag .....

Back
Topp