Innsett og testing?

Lykke3

Flørter med forumet
Hvor tidlig har dere testet/ planlegger å teste? ☺️ Jeg vet jeg utålmodig Jeg så at det kommet en test som er beregnet for tidlig testing, noen som har prøvd den?

8 DPO :)
Fikk positiv digital 10 DPO denne gangen :)

Ååå, gratulerer, så gøy!:love7
Takk! Stod med digitale i hånda 6.desember og vært noen lange måneder til nå.
Men har senka skuldra litt nå heldigvis.

Takk! Stod med digitale i hånda 6.desember og vært noen lange måneder til nå.
Men har senka skuldra litt nå heldigvis.

Ulempen med å finne det ut så tidlig er jo at ventetiden blir ekstra lang :) Men så er det jo dette vi kjemper for :happy: Så bra at du er roligere nå. Litt nerver vil det sikkert være før hver milepæl uansett, men litt senkede skuldre etterhvert er kjempefint :happy:

Jeg kan ikke huske alle disse tingene som skjer med meg, fra de tidligere forsøkene og er så redd for å overtenke og at det uansett skal vise seg å bare være innbilning :cool: Bare noen timer etter innsett på mandag, stakk det noe fryktelig i venstre side og det må da være aaalt for tidlig om det skulle vært at det festet seg? Men de siste dagene nå har vært rare med hovedtyngde på den venstre siden (det har begynt å "mensenmurre" og kjennes ut som at noe strekkes, men bare på venstre side), har hatt økt sure oppstøt siden onsdag, må på do midt på natten og i dag tidlig var begge brystene mine skikkelig vonde. Hvor mye av det som kan være Lutinusen og/eller innbilning vet jeg ikke :wideyed:

Back
Topp