Innsett med hvor full blære?

Veientilbabylykke

Glad i forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Hvor mye må jeg drikke før Innsett? Og når er siste gang jeg kan gå på do? Har innsett kl 13 i dag. Aldri hatt innsett før, og ikke fått noe spesifikke beskrivelser angående dette med full blære.
 
Fikk du ingen instruksjoner?
Husker ikke helt hvordan det var her, men tror det var noe med 'ikke tiss 1t før timen, drikk 0,5liter væske ila den timen'

Jeg holdt på å tisse på meg på det, haha...
 
Tja. Husker æ holdt på å sprenge, fordi æ ikke fikk lov å tisse før innsett. Så gikk med full blære fra 07-08 - 16.00. Men var verdt det da, fordi det funka på første forsøk. Å nå skal vi igang med søksenforsøk.
 
Spørs jo helt på hvor mye du drikker, poenget er å ha en full blære så det røret de bruker blir lettere å sette inn på riktig plass i livmoren.
Så du kan nok fint gå på do en time og to før om drikker en del vann etter det.
Masse lykke til med innsett og rugetiden videre :)
 
Jeg drakk så mye jeg kunne de siste 2 timene før innsett. Jeg klarte nesten ikke å holde meg... måtte løpe på do rett etter innsett. :hilarious: Men jeg tror det hjalp, fordi det hele foregikk 100% smertefritt.
 
På St. Olavs gir de følgende beskjed: Tiss 1 time før innsett, drikk deretter 0,5 l væske før timen. :) Jeg drakk bare halvparten av det og hadde kjempefull blære da jeg kom :joyful: Jeg tenker det viktigste er å ikke tisse rett før timen.

LYKKE TIL I DAG!!
 
På St. Olavs gir de følgende beskjed: Tiss 1 time før innsett, drikk deretter 0,5 l væske før timen. :) Jeg drakk bare halvparten av det og hadde kjempefull blære da jeg kom :joyful: Jeg tenker det viktigste er å ikke tisse rett før timen.

LYKKE TIL I DAG!!

Da husket jeg riktig :p
Jeg fulgte oppskriften til punkt og prikke, og hadde VELDIG full blære... :p
 
Riksen bruker ikke ultralyd ved innsett. Tror derfor er det ikke nødvendig med full blære.

Jeg hadde full blære og ble litt overasket når proseduten var ferdig siden jeg ventet på ultralyden.
 
Back
Topp