Innsett i Mai :)

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Kanskje litt tidlig ute, men er spent på om det er fler enn meg som skal ha innsett i mai? :)

Jeg skulle egentlig hatt mitt første forsøk (ICSI) nå i april (uke18), men uka var full så jeg må vente en syklus til.

Skal ha mensen 4 april så sannsynligvis blir innsett uke 22, siste uka i mai. Er så spent!! Og så er det såååååå lenge til!!! :)

Gleder meg kjempemasse selvom jeg vet jeg hormonene kan være tøffe, sprøytene skumle og uttak/innsett vonde. Ønsker oss så inderlig en liten babyskatt <3

Håper kanskje på innsett i mai jeg og:) Mulig jeg er litt tidlig ute selv, for jeg har jo akkurat hatt lapraskopi:) Men mai kommer fortere enn du aner. Plutselig er vi der:)

Ååå, jaaa!:D Jeg håper og tror at jeg skal det. Skal ta siste blodprøver på syklusdag 2-5 når jeg får mensen neste gang, og håper vi får begynne syklusen etter det, som starter ca 17. april. Skal ha kort protokoll, så det går jo ganske raskt:)

Hurra for mai-innsett! :)
Skulle ønske jeg skulle ha kort regime jeg og, men skal visst nedreguleres før jeg blir fylt av egg. Aner ikke hvorfor, men man må jo bare stole på legene :)

Håper dere får bli med på mai :)
Detta blir bra!! <3

Jeg klarer ikke å se noen logikk i hvem som skal nedregulere og hvem som ikke skal. Legen vi snakket med sa at hun ville gi meg kort protokoll for å skåne meg, siden det gir færrest bivirkninger. Det syns jeg var hyggelig:-)

Tiden kommer til å gå kjemperaskt frem til mai. Snart er det påske, og etter det er det bare dager før vi skal starte med medisinene:D Jeg er veldig spent, og gleder meg!

Syns ikke legen min er snill da isåfall. Nesesprayen skal få meg i overgangsalderen og jeg husker hvordan mamma ble :p

Men altså, jeg gjør hva som helst, og om jeg må ta nesespray 2-3 uker i tillegg til sprøyter så får jeg bare gjøre det.

:) regnet på det og om innsett blir 27 mai og vi blir gravide vil termin være 19. Februar 2016. Høres helt topp ut! :) Er det dumt å tenke så langt frem?

Jeg har vært på både kort og lang protokoll. Jeg har veldig høy amh, så derfor trodde de jeg skulle slippe nedregulering, men fikk så få modne egg av det at vi prøvde nedregulering. Først da kom det mange egg. Jeg har pco. Skal sikkert på lang protokoll denne gangen og:) Så lenge man er forberedt på bivirkninger så tror jeg det er lettere å håndtere de:)
Det er absolutt ikke dumt å drømme:) Man må holdet håpet oppe. Man kan ikke gi opp før man har begynt:)

Jeg har vært på både kort og lang protokoll. Jeg har veldig høy amh, så derfor trodde de jeg skulle slippe nedregulering, men fikk så få modne egg av det at vi prøvde nedregulering. Først da kom det mange egg. Jeg har pco. Skal sikkert på lang protokoll denne gangen og:) Så lenge man er forberedt på bivirkninger så tror jeg det er lettere å håndtere de:)
Det er absolutt ikke dumt å drømme:) Man må holdet håpet oppe. Man kan ikke gi opp før man har begynt:)

Gode ord det der :) Vi må holde oss til håpet og ikke gi opp før vi har begynt. Sjansene er jo ganske gode.

Jeg aner ikke hva amh'en min er på, ikke helt hva det er heller... Men det vet vel sykehuset. Ingen pco her. Absolutt forberedt på bivirkningene ;)

Gode ord det der :) Vi må holde oss til håpet og ikke gi opp før vi har begynt. Sjansene er jo ganske gode.

Jeg aner ikke hva amh'en min er på, ikke helt hva det er heller... Men det vet vel sykehuset. Ingen pco her. Absolutt forberedt på bivirkningene ;)
Amh står for anti-müller hormon som enkelt fortalt forteller om eggreserven din. Hvor mange egg du har igjen i "kurven" :)

Jeg melder meg på her! Jeg skal ha første forsøk i mai, ca uke 21 er jeg lagt inn i kalenderen deres. Kort regime på meg :) første IVF!! Spennende :-)

Jeg trodde det ble April på meg, men nå ser det ut til at det blir mai. Etter MA for to uker siden, så viste det seg på kontroll idag at det fortsatt er rester igjen. Blir derfor utskrapning imorgen og da er det minst 4 uker til jeg får mensen igjen. (Tok 5 uker etter BO'n i høst før jeg fikk mensen)

Blir noen lange ekstra uker, som jeg egentlig ikke har tid til. Prøver det jeg kan å tenke positivt, men ikke alltid like lett kjenner jeg.

Amh står for anti-müller hormon som enkelt fortalt forteller om eggreserven din. Hvor mange egg du har igjen i "kurven" :)
Hadde vært kjekt å vite. ;) , men de nevnte det ikke. Jeg er 30 så håper det fortsatt er en del der :)

Jeg melder meg på her! Jeg skal ha første forsøk i mai, ca uke 21 er jeg lagt inn i kalenderen deres. Kort regime på meg :) første IVF!! Spennende :-)
Spennende! Blir uka før meg hvis ikke tanta kommer tidligere enn vanlig. Satser på mange 'mai produserte-babyer' :D

Jeg trodde det ble April på meg, men nå ser det ut til at det blir mai. Etter MA for to uker siden, så viste det seg på kontroll idag at det fortsatt er rester igjen. Blir derfor utskrapning imorgen og da er det minst 4 uker til jeg får mensen igjen. (Tok 5 uker etter BO'n i høst før jeg fikk mensen)

Blir noen lange ekstra uker, som jeg egentlig ikke har tid til. Prøver det jeg kan å tenke positivt, men ikke alltid like lett kjenner jeg.

Det var trist å høre :( Forstår det er ekstra tøft når du har mistet og må vente enda lenger...

Kan være vanskelig å tenke positivt men vi må prøve. Det er jo deilig at det begynner å bli vår i lufta. Det er viktig å komme seg ut og få frisk luft. Og så kan vi begynne å tenke på å plante blomster osv hvis man har lyst og mulighet til det, og så kan vi kose oss masse i påsken! Hvis vi fokuserer på positive småting i hverdagen tror jeg ventetiden blir lettere.

Og så er vi her jo for å støtte hverandre, så bare kom med det hvis du er lei og frustrert, så gjør vi vårt beste på å trøste. :) Stor klem!!

Spennende! Blir uka før meg hvis ikke tanta kommer tidligere enn vanlig. Satser på mange 'mai produserte-babyer' :D

Jaaa! Vi får satse på å seile rett inn i februar 2016!!!:D woho! Det er en merkelig følelse å vite at man endelig har en sjanse til å få det til!! jeg har samme følelsen nå som jeg hadde før jeg sluttet på prevensjon i 2013!:o sommerfugler og masse håp og tro! Deilig:)

Syns ikke legen min er snill da isåfall. Nesesprayen skal få meg i overgangsalderen og jeg husker hvordan mamma ble :p

Men altså, jeg gjør hva som helst, og om jeg må ta nesespray 2-3 uker i tillegg til sprøyter så får jeg bare gjøre det.

:) regnet på det og om innsett blir 27 mai og vi blir gravide vil termin være 19. Februar 2016. Høres helt topp ut! :) Er det dumt å tenke så langt frem?
Det er fordi jeg har andre plager at hun ville skåne meg:-) Skal i hvertfall prøve det første gang, så får vi se hvordan det går.

Det er ikke dumt å tenke så langt frem! Må jo ha noe å se fram til og drømme om:D

Veldig trist at du mistet igjen:( Det eneste positive i det hele er jo at du har blitt gravid på 100% av forsøkene. Du kan jo umulig miste en tredje gang❤️

Trist å lese at du har mistet og i tillegg må gjennom en lenger prosess for å få alt ut. Men hvis man skal prøve å se noe lyst i alt, så har du klart å bli gravid, og det øker sjansene betraktelig mer for at du skal klare det igjen på neste runde:) Opp med hodet! Dette kommer til å gå kjempefint! :):):)

Blir nok mai på meg også. Venter på mensen nå.. så det blir det å sette igang med nesespray og hele pakken rett over påske. 3. ICSI på oss, så håper virkelig på positivt resultat denne gangen!

Back
Topp