Innsett i dag

Høstbarn2016

Flørter med forumet
Ferdig med innsett og er så letta over at det gikk så fint ☺️☺️ Har gruvd meg helt siden uttak og endelig er det gjort ☺️ Av 12 egg henta ut ble 10 befruktet og 8 har klart seg fint 7 på frys jeg håper jeg ikke trenger..
Føler meg så lite gravid... vanskelig å fatte at muligheten faktisk er der.. hvordan får dere tiden til å gå?
Håper virkelig at denne spiren klarer seg! Etter nesten 2 år med prøving på egen hånd, veit jeg neimen ikke hvordan eventuelt mislykket forsøk vil påvirke psykisk og fysisk :/
 
Gratulerer så mye! Utrolig spennende! :) Også så godt å få så mange på frys! :)

Hvor mange eggposer hadde du, og hvor store var dem? :)
 
Så stas med innsett :happy: Håper egger klamrer seg fast. Heldig med så mange på frys. Håper du slipper å bruke de enda. Jeg synes det har hjulpet å holde meg opptatt mens man venter på å teste.
 
Så spennanes:-D krysser fingran førr at det feste sæ, å alt går fint:-D så har du jo mange egg igjenn til seinere forsøk ves dokker vil ha fler:)
 
Gratulerer med innsett, håper dette går helt i mål ❤️

Ingen gode forslag for å få tiden til å gå. Sliter litt med det samme selv ❤️
 
Lykke til, satser på at det fester seg:hello2jeg husker at jeg syntes at dagene var veldig lange selv om jeg var på jobb. Var vanskelig å tenke på noe annet;)
 
Uff nå er jeg nedfor.. mulig uten grunn men kjenner jeg er mer negativ enn positiv for øyeblikket... i går (første dag uten lutinus) så har jeg når jeg tisser hadd litt rosa på papiret. I dag har det blir mer og mer rødt og jeg er så bekymret. Mannen er selvfølgelig på jobb, så sitter her alene med tankene etter 4-åringen har sovnet :/

ingen smerter, og ikke tilsvarende blødning som mens, men redd for at det tar seg opp og det ikke går veien. Skulle vel i utgangspunktet fått mens i går, og sykehuset sa det var helt normalt å oppleve blødning å at det kan gå bra allikevel.. men selv om så er jeg lite positiv for øyeblikket
Klarte ikke dy meg med å ta en test i dag tidlig og det var svaaak strek, (tidligere vært tydelig negativ)

noen med tilsvarende erfaring hvor det har gått bra?
 
Jeg blødde en del i starten av svangerskapet og trodde det stadig ikke skulle gå bra. Men det gikk helt fint :happy: Håper det bare er en uskyldig blødning/spotting. Lovende med strek da! Håper det går bra for deg!
 
Back
Topp