Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til, håper den setter seg og blir i 9 mndHeihei
I dag har jeg hatt innsett (fryseforsøk. Forsøk nr 5). Nå begynner altså den korte men likevel lange ventetiden til jeg kan ta en test
Håper på junispire2021![]()

Lykke til, håper den setter seg og blir i 9 mnd![]()
Masse lykke til![]()
Krysser fingrene for at spiren fester seg ❤

Heihei
I dag har jeg hatt innsett (fryseforsøk. Forsøk nr 5). Nå begynner altså den korte men likevel lange ventetiden til jeg kan ta en test
Håper på junispire2021![]()
Så spennanes:-D lykke til:-D
Lykke til![]()
Spennende! Masse lykketanker til dere![]()
Lykke til!! Jeg har innsett idag så vi ligger jo omtrent likt. Mitt er ferskt da.
håpe det går for den denne gang!

Åhh, spennende! Gikk det fint i går? Heier på oss![]()
Helt supert!! Fikk satt inn to 5 på frys, legen var stor fornøyd med hele uttak og utvikling.
har testdag 13.10 men har fri 12.10 så tester nok da også
Har du Testdato så tili? Æ satt inn ett egg igår å skal ikke teste før 21.10.. men e vell kansje pga eggløysningssprøyta mi.. det har vell ikke du sotte?
Jo satt den 26 september så den er ute av systemet i god tid før testdato
Helt supert!! Fikk satt inn to 5 på frys, legen var stor fornøyd med hele uttak og utvikling.
har testdag 13.10 men har fri 12.10 så tester nok da også
Kan jeg spørre hva som er «galt» siden dete måtte ha prøverør?
Så utrolig godt å høreTestdag 12.oktober her (egentlig 10, men det er en lørdag). Har allerede testa med tidllig-tester, og de er positive <3 Tør ikke juble 100% før blodprøven er tatt, men fikk tidlig positiv sist også så velger å tro det stemmer.
Jeg har bare én eggleder (tidligere infeksjon i den andre, så den ble fjerna), og den er tett :/
uff!! Men så lenge du har en så Har du jo iallefall egg
får hååååpe testene stemmer, ovitrell skal være ute til iallefall nå på onsdag så får se hvor lenge jeg klarer å holde meg fra å teste!