Innsett fryseforsøk, syklusdag nr?

Miniaugust2020

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg skal prøve fryseforsøk neste gang og lurer på hvilken syklusdag stort sett det da blir innsett? Skal ha styrt syklus med otrivelle sprøyte, men ingen hormonsprøyter i forkant.

Dette er selvsagt forskjellig fra person til person og klinikken som kan gi et svar på etter UL, men litt nysgjerrig på andres erfaringer. ☺️
 
Har alltid hatt innsett av 5-dagers på dag 20 i syklus. Brukt østrogen fra syklus dag 2 og progesteron fra syklus dag 15.
 
Med styrt syklus (østrogen+ progesteron tabl) fikk jeg vel innsett på dag 19-20 mener jeg..

I naturlig syklus ble det fem dager etter eggløsning. (Var vel cd23 eller noe)

Er det kun ovitrelle du skal ta, så kommer det vel an på hvordan eggløsning vanligvis faller i syklusen din? Setter vel antagelig ovitrelle etter egget ser modent nok ut; også innsett ca en uke etter det.. :)
 
Cd 17, 22, 20 og 20. 17 er naturlig syklus med letrozol og alle de andre er progynova + cyclogest
 
Med styrt syklus (østrogen+ progesteron tabl) fikk jeg vel innsett på dag 19-20 mener jeg..

I naturlig syklus ble det fem dager etter eggløsning. (Var vel cd23 eller noe)

Er det kun ovitrelle du skal ta, så kommer det vel an på hvordan eggløsning vanligvis faller i syklusen din? Setter vel antagelig ovitrelle etter egget ser modent nok ut; også innsett ca en uke etter det.. :)
Jeg skal ta ovitrelle og starte på progesteron et par dager etter sprøyten, så de kaller det naturlig styrt syklus
Så du har sikkert rett at de vurdere når det er modent nok for å styre hvilken dag innsett skal bli.
 
Jeg skal ta ovitrelle og starte på progesteron et par dager etter sprøyten, så de kaller det naturlig styrt syklus
Så du har sikkert rett at de vurdere når det er modent nok for å styre hvilken dag innsett skal bli.

Du får nok vite mer etter ultralyd ❤️
 
Back
Topp