Innsett dag 2

Lille-bille

Glad i forumet
Noen som har vert borti det? :)
Fikk satt inn 2 egg på dag 2 denne gang:p aldri gjort det før så vet ikke om det er bra eller dårlig:) legger ved bilde av eggene :D

Vedlegg

• Snapchat-232664043.jpg
    Snapchat-232664043.jpg
    606,8 KB · Visninger: 219
Jeg hadde innsett av 2×2D embryoer i januar. Fikk kun lov fordi jeg er 40. Det vanlige er nok 1 av gangen. Det gikk dessverre ikke for meg den gangen.

Hvordan ble det 2 for deg?

Jeg har også satt inn to egg, de festet seg begge to. Men ingen liv i uke 9-10. Satt inn to dagers nå, et egg og det sitter enda❤️

Satt inn to todagers to ganger, forstod at det var vanlig med todagers når det er få egg/befruktede der jeg er. Og jeg fikk satt in to om gangen pga vår sitausjon (tror jeg), alder, dårlige svømmere og lav amh.

masse lykke til!! :love2

Jeg hadde innsett av 2×2D embryoer i januar. Fikk kun lov fordi jeg er 40. Det vanlige er nok 1 av gangen. Det gikk dessverre ikke for meg den gangen.

Hvordan ble det 2 for deg?
Jeg vet ikke hvorfor, har fått satt inn 2 egg 2 3 ganger før:p dette blir forsøk nr 6, og siste offentlige så er kanskje derfor:)

Satt inn to todagers to ganger, forstod at det var vanlig med todagers når det er få egg/befruktede der jeg er. Og jeg fikk satt in to om gangen pga vår sitausjon (tror jeg), alder, dårlige svømmere og lav amh.

masse lykke til!! :love2
Aaah, ja vi hadde bare 4 befruktede på dag 2. Satt inn 2 og di 2 andre håper di å dyrke til blasto og fryse :) måtte sette inn på dag 2 pga stengt i pinsen:p

Jeg har satt inn to frys, to dagers og to fersk dodagers.
Alle på Riksen. To ganger med bare ett egg også. Så vært borti begge deler.

Hvordan har det funket for din del? :) synes du det funker fint med 2 dagers eller er det bedre med 5 dagers?
Jeg har aldri fått noe annet enn 2dagers. Ble gravid på 3 av 4 innsett. Men to av de endte tidlig.
Men har ei datter på 9 måneder som sover ute, etter siste fersforsøket :)

Har aldri fått noe valg, så alltid fått 2dagers.

Jeg har aldri fått noe annet enn 2dagers. Ble gravid på 3 av 4 innsett. Men to av de endte tidlig.
Men har ei datter på 9 måneder som sover ute, etter siste fersforsøket :)

Har aldri fått noe valg, så alltid fått 2dagers.

Så bra da :) har aldri hatt 2 dagers før så er nysgjerrig på om det kan være det som funker her også :) har hatt 5 forsøk med 5dagers, hvor kun 1 har hatt positiv test(mistet etter bare 1 uke)

Jeg har satt inn to 2-dagers to ganger med frys (Dette ble mye 2). 1. gang gav ikke resultat. Nå 2. gang, er jeg nå 6+6. TUL om en uke. Veldig spent. Kan jo være alt fra 0 til 2 inni der.:rolleyes:

Jeg har satt inn to 2-dagers to ganger med frys (Dette ble mye 2). 1. gang gav ikke resultat. Nå 2. gang, er jeg nå 6+6. TUL om en uke. Veldig spent. Kan jo være alt fra 0 til 2 inni der.:rolleyes:

Så gøy :) gratulerer :D
Jeg blir sååå utolmodig av denne ventingen :p skulle ønske man kunne teste 3 dager etterpå :p

Skal sette inn to-dagers i morgen :) Dette er min første IVF. Venter telefon fra lab i dag, for å høre hvordan det gikk med eggene :nailbiting:

Klør i fingrene etter å teste :p er bare 6 dager siden uttak, og 4 dager siden innsett :p
Noen som vet hvor lenge en halv sprøyte ovitrelle sitter i kroppen? :)

Liten strek på testen i dag (var synligere innenfor tidsfristen, bildet er tatt noen timer senere). Om det er ovitrelle som henger igjen eller om noe er der det vet jeg ikke :) får vente å se :p

Vedlegg

• Snapchat-1154774627.jpg
    Snapchat-1154774627.jpg
    599,4 KB · Visninger: 158
Back
Topp