Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg vet ikke hvorfor, har fått satt inn 2 egg 2 3 ganger førJeg hadde innsett av 2×2D embryoer i januar. Fikk kun lov fordi jeg er 40. Det vanlige er nok 1 av gangen. Det gikk dessverre ikke for meg den gangen.
Hvordan ble det 2 for deg?
Så bra daJeg har også satt inn to egg, de festet seg begge to. Men ingen liv i uke 9-10. Satt inn to dagers nå, et egg og det sitter enda![]()
Aaah, ja vi hadde bare 4 befruktede på dag 2. Satt inn 2 og di 2 andre håper di å dyrke til blasto og fryseSatt inn to todagers to ganger, forstod at det var vanlig med todagers når det er få egg/befruktede der jeg er. Og jeg fikk satt in to om gangen pga vår sitausjon (tror jeg), alder, dårlige svømmere og lav amh.
masse lykke til!!![]()
Hvordan har det funket for din del?Jeg har satt inn to frys, to dagers og to fersk dodagers.
Alle på Riksen. To ganger med bare ett egg også. Så vært borti begge deler.
Jeg har aldri fått noe annet enn 2dagers. Ble gravid på 3 av 4 innsett. Men to av de endte tidlig.Hvordan har det funket for din del?synes du det funker fint med 2 dagers eller er det bedre med 5 dagers?
Jeg har aldri fått noe annet enn 2dagers. Ble gravid på 3 av 4 innsett. Men to av de endte tidlig.
Men har ei datter på 9 måneder som sover ute, etter siste fersforsøket
Har aldri fått noe valg, så alltid fått 2dagers.
Jeg har satt inn to 2-dagers to ganger med frys (Dette ble mye 2). 1. gang gav ikke resultat. Nå 2. gang, er jeg nå 6+6. TUL om en uke. Veldig spent. Kan jo være alt fra 0 til 2 inni der.![]()
Eller helst tre dager førSå gøygratulerer
Jeg blir sååå utolmodig av denne ventingenskulle ønske man kunne teste 3 dager etterpå
![]()

Tusen takkSå gøygratulerer
Jeg blir sååå utolmodig av denne ventingenskulle ønske man kunne teste 3 dager etterpå
![]()

Min har vært i kroppen opp til 13 dager. Men aldri mindre enn 11.Klør i fingrene etter å testeer bare 6 dager siden uttak, og 4 dager siden innsett
Noen som vet hvor lenge en halv sprøyte ovitrelle sitter i kroppen?![]()
Min har ikke vært kenger en 10 dager, men det var når jeg tok den før uttakMin har vært i kroppen opp til 13 dager. Men aldri mindre enn 11.