Innsett av to egg

Mannehanne

Forelsket i forumet
Jeg fikk satt inn to egg og er gravid. Det jeg lurer på er om man alltid har en blødning om man "mister" det ene egget? Jeg har ikke blødd i det hele tatt og lurer på om sjansen for tvillinger da er veldig stor, eller om det ene egget bare kan ha gått til grunne uten at jeg har merket noe. Noen som har erfaring? Får vel svaret på ultralyd om to uker håper jeg :-)

Jeg fikk satt inn to i mars, men gravid med bare det ene. Aldri noen blødning. Levde i uvisshet om hvor mange det var fram til ul i uke 8 da vi så et bankende hjerte. Gratulerer så mye! :D

Du får ikke noe blødning dersom det ene egget går til grunne før det fester seg nei! Sjansen er størst for at det er en baby:) Jeg satte inn to egg i februar og venter EI lita jente om ca en uke :) Ingen blødning! Gratulerer og lykke til med svangerskapet

Tusen takk for svar begge to :-) Ja, da venter vi i spenning til ultralyden. Lykke til med fødsler og tida fremover!!

Fikk satt inn to egg i september i fjor, og her ble det full pott! Begge festet seg og vi har nå ei jente og en gutt på fem mnd, helt fantastisk og føler meg som verdens heldigste! Så det blir spennende!
Lykke til videre med svangerskapet! Er nesten litt misunnelig, savner veldig å være gravid

Jeg fikk satt inn to egg ved første forsøk. Så hadde jeg en blødning, men likevel festet begge seg. Så, du må nok uansett vente på UL ;)

Så spennende at dere fikk satt in 2 egg, er det fordi det var større sjangs eller? Jeg har bare satt in 1 første gang å 1 nå. Gratulere så mye til alle å masse lykke til fremover

Vi har vært gjennom totalt 6 forsøk hvor det første ble datteren vår. Dette siste forsøket var eneste gang vi har hatt to brukbare egg og etter to innsett uten at det festet seg, ville de og vi øke sjansen ja. Veldig spent på ultralyd til uka! :-)

Tror jeg blir sprø, men nå er det bare to timer igjen til vi får se om det er ett eller to bankende hjerter der inne! Er så spent og klarer ikke tenke på noe annet. Er småkvalm hele tiden så jeg har tro på at alt er normalt, men det blir så godt å få en bekreftelse!

Håper det gikk bra!

Ja! Det var et bankende hjerte der og alt ser normalt og fint ut. Vi er så fornøyde og takknemlige

Herlig! Gratulerer :) Hvor langt på vei er du i dag? Skal på UL når jeg blir 6+4, lurer på om det er for tidlig til å se bankende hjerte da ;)

Takk!! Og gratulerer til deg og! Jeg er 7+3 idag. Tror du ser det mellom uke 5 og 6 så det bør gå bra :-) Spennende!!

Takk!! Og gratulerer til deg og! Jeg er 7+3 idag. Tror du ser det mellom uke 5 og 6 så det bør gå bra :) Spennende!!

Er litt rookie her... Hva betyr 7+3? :smiley-ashamed008

Gratulerer med bankende hjerte!! :hello2

Er litt rookie her... Hva betyr 7+3? :smiley-ashamed008

Gratulerer med bankende hjerte!! :hello2
Tusen takk! Uke 7, dag 3 av svangerskapet som regnes som 40 uker og 2 dager totalt.

Gratulerer så mye Mannehanne! :Heartpink Hvor langt er du på vei nå?

Back
Topp