Innsett av fryst blastocyst

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Hei :)

Er det noen andre her som har satt inn en fryst blastocyst? Blir glad hvis noen har noen erfaringer å dele rundt dette.

Gjorde du det i naturlig eller styrt syklus? Hvilken syklusdag var det innsett? Og så videre :)

Last edited:
På mitt förra försök satte vi in 2 blastocyst som vi hade på frys.

Vi satte in dom en vecka efter positiv ägglossning :) startade med lutinus 2 dagar efter ägglossning också.

Vart gravid för första gången men mista tyvärr :)

Jeg satte inn en blasto i styrt syklus, og det ble bestemt innsett etter ultralyd hvor de målte tykkelsen på livmor og at det ikke var store eggposer.

Jeg gikk på progynova og utrogestan, tror hvertfall det var det de hette. Den ene av dem tulla fælt med hodet mitt, det var fylt med bomull og jeg slet med å huske ting. Jeg fikk negativ test, hvis den hadde vært positiv skulle jeg brukt vaginaltablettene(de som tulla med hodet) frem til graviditetsuke 10. Regner med jeg skal gjennom samme løypa neste frys, siden jeg fikk totalfrys denne gangen også pga fare for overstimulering.

På mitt förra försök satte vi in 2 blastocyst som vi hade på frys.

Vi satte in dom en vecka efter positiv ägglossning :) startade med lutinus 2 dagar efter ägglossning också.

Vart gravid för första gången men mista tyvärr :)

Tusen takk for svar. Så leit at du mistet <3

Jeg satte inn en blasto i styrt syklus, og det ble bestemt innsett etter ultralyd hvor de målte tykkelsen på livmor og at det ikke var store eggposer.

Jeg gikk på progynova og utrogestan, tror hvertfall det var det de hette. Den ene av dem tulla fælt med hodet mitt, det var fylt med bomull og jeg slet med å huske ting. Jeg fikk negativ test, hvis den hadde vært positiv skulle jeg brukt vaginaltablettene(de som tulla med hodet) frem til graviditetsuke 10. Regner med jeg skal gjennom samme løypa neste frys, siden jeg fikk totalfrys denne gangen også pga fare for overstimulering.

Huff, er jo kjett med totalfrys. Men jeg skjønner jo hvorfor de er så påpasselige...

Tusen takk for svar :)

Back
Topp