Innsett av 5 dagers blastocyst!

Pearls

Flørter med forumet
Hei!

Fikk satt inn 5 dagers blastocyst fredag 05 februar. Idag tok jeg babyplan sin tidlig test og den var negativ :( Er jeg tidlig ute? Blodprøve er satt opp 18 Februar. Det her er mitt tredje forsøk og mitt første insett. Legger ved bilde :sorry:

Vedlegg

• Screenshot_20210210-154123_Gallery.jpg
    Screenshot_20210210-154123_Gallery.jpg
    5 KB · Visninger: 210
Hei!

Fikk satt inn 5 dagers blastocyst fredag 05 februar. Idag tok jeg babyplan sin tidlig test og den var negativ :( Er jeg tidlig ute? Blodprøve er satt opp 18 Februar. Det her er mitt tredje forsøk og mitt første insett. Legger ved bilde :sorry:
Jeg testes positivt 9 dager etter innsett av 5 dagers fryst blastocyst. Da var testen relativt svak positiv (se bilde) tror ikke jeg ville fått positiv veldig mange dager før. Ulikt hvor raskt kroppen produserer nok hcg til å gi utslag. Ikke gi opp enda❤️

Vedlegg

• E278E843-3D62-4209-BA30-9804EB263C1E.jpeg
    E278E843-3D62-4209-BA30-9804EB263C1E.jpeg
    21,8 KB · Visninger: 194
Hei!

Det er litt tidlig ennå vil jeg si. Embryoet kan feste seg så sent som når det er 12 dager gammelt.
Ikke gi opp håpet ennå!

Jeg testes positivt 9 dager etter innsett av 5 dagers fryst blastocyst. Da var testen relativt svak positiv (se bilde) tror ikke jeg ville fått positiv veldig mange dager før. Ulikt hvor raskt kroppen produserer nok hcg til å gi utslag. Ikke gi opp enda❤️
Takk for svar :happy: Jeg skal prøve å holde meg til Søndag og se om jeg får et positivt utfall :Heartred

Fant den der på nettet og ble litt mer beroliget :rolleyes:

Vedlegg

• Screenshot_20210210-172559_Gallery.jpg
    Screenshot_20210210-172559_Gallery.jpg
    30,2 KB · Visninger: 269
Jeg satte inn 6 dagers blasto. Her er mine første tester.
Jeg var gravid med eneggede tvillinger, likevel hadde jeg såå svake tester i starten. 10 dpo (var negativ) Hadde sensitive tester. De to nederste testene er det strek på altså, bare veldig svak :p
Så vil si det kan være fortidlig å få utslag på dine tester bare på rugedag 5.
Krysser fingrene for deg!!
Screenshot_20210210_190636.jpg

Jeg satte inn 6 dagers blasto. Her er mine første tester.
Jeg var gravid med eneggede tvillinger, likevel hadde jeg såå svake tester i starten. 10 dpo (var negativ) Hadde sensitive tester. De to nederste testene er det strek på altså, bare veldig svak :p
Så vil si det kan være fortidlig å få utslag på dine tester bare på rugedag 5.
Krysser fingrene for deg!!
Vis vedlegget 348299
Takk for at du deler din bilde :happy: kjenner at det hjelper masse ;) jeg er bare utålmodig og rastløs, 2 uker med sprøyter, uttak og insett har gjort meg koko :hilarious:

Back
Topp