Innsending av jobbsøknad på epost...

Sinikka

Gift med forumet
Er det bare å sende søknad og CV med referanser da? Eller bør jeg få scanna vitnemål og attester? Har gjort dette før, men husker ikke. Meeener at på den jobben jeg har nå sendte jeg inn CV og søknad og hadde med papirene på intervju... [8|]

Som regel står det i annonsene om hvilke papirer de ønsker. Jeg har sendt inn bare søknad og cv. Og at jeg kan ettersende attester og vitnemål om de ønsker.
Jeg spurte min forrige sjef i går og hun sa at viss det stod at de bare ønsket cv og søknad skulle man bare sende det. Søkte man på jobber der det ikke stod noe kunne man sende med de attestene som var relevant for jobben[;)]

ORIGINAL: citadel

Når jeg har søkt på e-post har jeg lagt ved scannede kopier av vitnemål og attester.
Hvis det søkes elektronisk via f.eks jobbnorge.no blir man jo bedt om å legge inn alt, så derfor har jeg hatt det liggende liksom.

Lykke til med jobbsøk forresten. Vi er jammen mange her inne som har søkt jobb i permisjonen[:D]

Jeg har ikke scannede kopier, men da har jeg nå å gjøre i helgen da. [8D] Jeg pleier som regel å være på den sikre siden så jeg sender alt nå. Det sto forresten bare "søknad sender på epost" i annonsen tror jeg, men jeg regner med de mener CV også. [8D]
Og ja, kjenner det frister lite å springe som en gal rundt på et kinobygg til klokken blir 12 om natten egentlig...

Back
Topp