Innsats til badebalje

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Vi skal ha innsats til badebalje, noen som har erfaringer med noen av disse?
72b8fb1d335a14fbbb2a0e379d009747.jpg

Denne som hører til balja vi skal ha?
bdf43310eb586136df0205a87f90e28a.jpg

Eller denne i plast?

Og ja: fult klar over at man må passe på og holde baby uansett, og at ikke innsatsen betyr at man kan gå ifra.
Føler det har blitt et snev av sånn "politimode" her inne om dagen så må bare poengtere [emoji14]

Jeg har brukt en slik som den nederste. Men hadde en med mer «mellom beina», ser for meg at de lett kan vippe seg ut av den som har så liten kul - men samtidig kanskje mer behagelig (spesielt for gutter).

Vi har den nederste, den er svært lite brukt. Da hun var nyfødt så følte jeg mer kontroll ved å holde henne selv, og nå som hun er litt større vil hun sitte rett i ryggen og slapper ikke av i det setet.

Vi har den nederste, den er svært lite brukt. Da hun var nyfødt så følte jeg mer kontroll ved å holde henne selv, og nå som hun er litt større vil hun sitte rett i ryggen og slapper ikke av i det setet.
Endte opp med det nederste. Vi har badekar, så veldig tungvindt å holde under baby under hele badinga. Tipper det blir litt bading i vasken sånn helt i starten før det blir mer liv i armer og bein :)
Endte også opp med en anna balje.

Endte opp med det nederste. Vi har badekar, så veldig tungvindt å holde under baby under hele badinga. Tipper det blir litt bading i vasken sånn helt i starten før det blir mer liv i armer og bein :)
Endte også opp med en anna balje.

Håper dere blir fornøyde med den! :)
Vi har også badekar og synes det er veldig hyggelig å bade med henne :)

Håper dere blir fornøyde med den! :)
Vi har også badekar og synes det er veldig hyggelig å bade med henne :)
Kan nok skje det og, men har pr dags dato (hatt muligheten i 5 år) enda ikke tatt meg et bad [emoji14] badekaret er gammelt og lite. Men skal si det har frista mye i graviditeten så blir nok å prøve det i løpet av de siste par mnd [emoji14]

Back
Topp