innredning fra IKEA. Skjærer de til benkplate i butikken?

guttemammaen

Forelsket i forumet
Jeg har tegnet vaskerom, og vi har planer om å kjøre til Trondheim for å hente den neste helg. Hvordan fungerer det på Ikea? Kan de skjære til benkplaten når jeg er der i den str jeg skal ha den eller må det bestilles før, evt hvor lenge før? Tar jeg bare med meg plukklisten selv og henter det jeg skal ha eller får jeg hjelp når jeg kommer dit?

Det kan ta mange uker om du vil at IKEA gjør det for deg. Mener de bare gjør det med heltre-plater.

Men kutter de ikke den i riktig lengde? Nedfelling av vask og alt annet ordner vi selv.

Det må nok bestilles! Vi kjøpte ferdig kutta plate, men var leverings tid på det.

Om det er metervare så gjør de vel det. Vi kjøpte ferdig lengde for litt siden, og den måtte vi kappe til selv.

ok, så jeg kan evt kjøpe ferdig metervarer....f.eks 2 og 3 m og kutte dem selv?

Nå har jeg aldri vært i butikken i Trondheim, men tror nok du bare kan kjøpe standard lengder. Jeg tror ikke de har noe utstyr i butikken eller på lageret for å skjære de til.

ja men da er det jo null problem! Supert! Var redd jeg måtte bestille det å vente på det i en evighet!

Back
Topp