Innredning barnerom

Eibhlin

Flørter med forumet
Assistert-jentene
Julemiraklene 2025
Hei!

Det er jo fortsatt god tid, men til dere som har begynt å tenke litt på dette; Hva har dere tenkt å ha på barnerommet? Tenker da egentlig alt av utstyr, møbler, ting og tang som kan være nyttig. Fikk sprinkelseng i bursdagsgave som startet tankene :hilarious:

Her har jeg tenkt litt på:
- Sprinkelseng
- Stellekommode med skuffer
- Søppelbøtte/bleiebøtte
- Dagseng/enkeltseng/sovesofa/gyngestol
- Kurver/skap til klær m.m.

Og litt småting som:
- Uro over sprinkelseng
- Babycall

Hva har dere tenkt på? :love017

Hei!

Det er jo fortsatt god tid, men til dere som har begynt å tenke litt på dette; Hva har dere tenkt å ha på barnerommet? Tenker da egentlig alt av utstyr, møbler, ting og tang som kan være nyttig. Fikk sprinkelseng i bursdagsgave som startet tankene :hilarious:

Her har jeg tenkt litt på:
- Sprinkelseng
- Stellekommode med skuffer
- Søppelbøtte/bleiebøtte
- Dagseng/enkeltseng/sovesofa/gyngestol
- Kurver/skap til klær m.m.

Og litt småting som:
- Uro over sprinkelseng
- Babycall

Hva har dere tenkt på? :love017
Høres koselig ut å planlegge litt! :love017 For min del har jeg ikke preppet noe barnerom før barnet er omkring ett år. Det blir nok sånn denne gangen også. Men flere av tingene du nevner vil vi uansett skaffe oss og ha på vårt eget rom, bad etc til det første halvåret ++ :)

Wiii dette er gøy! Ikke begynt med noe her enda heller, men absolutt latt tankene surre. Har veldig lyst på Disney-tema på rommet og funnet den fineste tapeten EVER.

Også har litt tanker om hva som skal være der:
-sprinkelseng
- stellebord
-skap
-vegghylle til bøker

Blir mitt hobbyrom som gjøres om til hennes rom så må også planlegge hvordan gjøre det med alt av hobbytingene mine.

Har ikke kjøpt inn noe nytt enda, men har en gyngestol som jeg tenker at det blir fint å amme i - den skal inn på barnerommet i alle fall. Ellers syns jeg listen over ser fornuftig ut!

Høres koselig ut å planlegge litt! :love017 For min del har jeg ikke preppet noe barnerom før barnet er omkring ett år. Det blir nok sånn denne gangen også. Men flere av tingene du nevner vil vi uansett skaffe oss og ha på vårt eget rom, bad etc til det første halvåret ++ :)
Jeg elsker å planlegge, planlegger alt alt for tidlig :hilarious: Vi tenker nok å ha baby på vårt rom en god stund, men synes det er gøy å innrede et barnerom også, blir så mye mer ekte :love017 Men tenker også vi beholder en enkeltseng eller dagseng der inne så det kan brukes som gjesterom eller mulighet for pappaen eller meg å få en litt roligere natt hvis vi får en veldig urolig liten en :Heartred

Wiii dette er gøy! Ikke begynt med noe her enda heller, men absolutt latt tankene surre. Har veldig lyst på Disney-tema på rommet og funnet den fineste tapeten EVER.

Også har litt tanker om hva som skal være der:
-sprinkelseng
- stellebord
-skap
-vegghylle til bøker

Blir mitt hobbyrom som gjøres om til hennes rom så må også planlegge hvordan gjøre det med alt av hobbytingene mine.
Så gøy, den tapeten var kjempefin!! Her er jeg fortsatt veldig usikker på tema, har liksom lyst til å lage skog og fjell og dyr noen dager, så med luftballonger og så med verdensrom-tema :hilarious: Er så mye fint! Bokhylle av noe slag var lurt, det tror jeg vi må få inn på et vis også :Heartred

Tenker litt sånn her (men blir jo så klart ikke akkurat sånn når vi gjør det som DIY haha)
1000003147.jpg
1000003148.jpg
1000003149.jpg

Har ikke kjøpt inn noe nytt enda, men har en gyngestol som jeg tenker at det blir fint å amme i - den skal inn på barnerommet i alle fall. Ellers syns jeg listen over ser fornuftig ut!
Ja, gyngestol har vi sett litt på også, tror det hadde vært kjempekos hvis vi får plass :Heartred

Ja, gyngestol har vi sett litt på også, tror det hadde vært kjempekos hvis vi får plass :Heartred
Jeg kjøpte en som ikke tar så stor plass på jysk for noen år siden. Ser ut som at de fortsatt har den :)

Koselig å lese og få litt inspirasjon! :happy: selv har vi dessverre kun mulighet for barnerom i kjeller (der er kun 2 små rom). Hovedsoverom i 1. Etg. Så blir nok til å holde baby på vårt rom ganske lenge.. Noen andre med erfaring med baby i forskjellig etg?

Back
Topp