Innrede barnerom ( og resten av leiligheten)

unike

Elsker forumet
Julibarna2014
Nå som poden er 6,5 mndr gml får han endelig eget rom: vi har fått oss en leilighet m 2 soverom og er så happy :) nå leter jeg etter følgende: nattlamper (kule/ av dyr, ikke baby-preg) de må kunne henges på vegg. Og være uten musikk. Noen som vet om noe?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk for forslag, jenter :) kom gjerne med flere. Har dere tema på barnerommet? Vurderer å tapetsere endeveggen med dyp dyp blå med evt stjerner el fly. Er det jeg har funnet. Men så har jeg liksom startet m dyr der inne. Den billampa likte jeg godt. Men da blir det liksom litt ..kræsj he he


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk for forslag, jenter :) kom gjerne med flere. Har dere tema på barnerommet? Vurderer å tapetsere endeveggen med dyp dyp blå med evt stjerner el fly. Er det jeg har funnet. Men så har jeg liksom startet m dyr der inne. Den billampa likte jeg godt. Men da blir det liksom litt ..kræsj he he


Sent from my iPhone using BV Forum
Ta tapet med fisker da :)
 
Tusen takk for forslag, jenter :) kom gjerne med flere. Har dere tema på barnerommet? Vurderer å tapetsere endeveggen med dyp dyp blå med evt stjerner el fly. Er det jeg har funnet. Men så har jeg liksom startet m dyr der inne. Den billampa likte jeg godt. Men da blir det liksom litt ..kræsj he he


Sent from my iPhone using BV Forum
Bare hyggelig :)
Har ikke begynt å innrede til lillegutt enda. Han skal få soverommet vårt, bare vi får flyttet ut av det ;)
Er panel på veggene der nå, jeg vil ha glatte flater. Tenker å ha litt tema med skogsdyr/ gårdsdyr (wallstickers tror jeg), da det kan passe med stoffet mamma/mormor skal sy sengetøy og gardiner av. Må kjøpe litt mer av samme stoff og andre som passer til, til sengekant og pynteputer.
 
Tusen takk for forslag, jenter :) kom gjerne med flere. Har dere tema på barnerommet? Vurderer å tapetsere endeveggen med dyp dyp blå med evt stjerner el fly. Er det jeg har funnet. Men så har jeg liksom startet m dyr der inne. Den billampa likte jeg godt. Men da blir det liksom litt ..kræsj he he


Sent from my iPhone using BV Forum
dden fins som dyr også :) google ferm living lampe
 
Ja, men de lager nye :)
Godt å høre. De ser så fine ut. Absolutt aktuelle. Hadde ikke funnet de uten deg, takktakk :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bare hyggelig :)
Har ikke begynt å innrede til lillegutt enda. Han skal få soverommet vårt, bare vi får flyttet ut av det ;)
Er panel på veggene der nå, jeg vil ha glatte flater. Tenker å ha litt tema med skogsdyr/ gårdsdyr (wallstickers tror jeg), da det kan passe med stoffet mamma/mormor skal sy sengetøy og gardiner av. Må kjøpe litt mer av samme stoff og andre som passer til, til sengekant og pynteputer.
Det høres fint ut. Du minnet meg på noe: sengekant! Det må jeg fikse før innvielse av sprinkelsenga :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Godt å høre. De ser så fine ut. Absolutt aktuelle. Hadde ikke funnet de uten deg, takktakk :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har en av det gamle typen, bambi, (men har hell i uhell aldri hatt den i kontakten, bare hatt den på veggen til pynt siden kontakten ikke rakk frem ) og vi får ny, lik, som er i orden :)
 
Back
Topp