Innrømmelse..................

Vand

Forumet er livet
Jeg er en av de som trykte "ja" på en tråd[;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)]

MOHAHAHAHAHHA! Just kidding! [:D]

Innrømmelsen er faktisk denne: Jeg likte twilight....[X(][X(][X(][8D] Hadde sett det første kvarteret for lenge siden og ble IKKE imponert... Så fant jeg ut at jeg måtte prøve på nytt i går kveld... Og gjett hvem som lå og gliiiiiste i sengen for seg selv i to timer??? [8D][8D][8D]

Hehe.. Å bare gled deg til de andre!

Jenta si det............jeg leser bøkene og ser filmene om og om igjen........*sukk* - hvem ønsker seg ikke et kjærlighetsforhold lik Bella og Edward

Må nok få kjøpt meg siste filmen... falt aldri for den første, men prøver igjen [8D]

ORIGINAL: Buble

Jenta si det............jeg leser bøkene og ser filmene om og om igjen........*sukk* - hvem ønsker seg ikke et kjærlighetsforhold lik Bella og Edward

jeg har ikke lest bøkene da men jeg har sett filmene.. tenke jeg skulle se den siste i kveld.. nå gidder jeg ikke vente lenger[:D]

hehe! [:D]

Det var på tide VAND.

Jeg elsker twilight,er skikkelig fjortis- fan[:D][8D]

er sååå romantisk * sukk * og så er de jo alle så fine å se på... Jeg har sett filmene mange ganger, og synes de er like bra hver gang.Kjekt og lese bøkene etter du har sett filmene. Jeg skal begynne på bok nr 3 nå,hatt en lesepause... Gleder meg til neste film kommer på kino i november[:D]

Ble faktisk ganske skuffet når jeg så film 2 og 3[&:] Syns egentlig de var veldig kjedelige[&:]

*Fnis* syns de filmene er drittdårlige[X(]

Back
Topp