Innpåsliten katt og hormoner..

Angelic

Gift med forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
De siste ukene har katta blitt vannvittig innpåsliten! Ser ut som han helst skal ligge oppå meg hele dagen.. Ligger der i flere timer av gangen og maler.
Tidligere har han nesten skydd meg som pesten, og bare vært å snust der jeg befinner meg dersom jeg har holdt på med matlaging..
Kan det være gravidhormonene mine han plutselig har blitt "tiltrukket" av (er 9+3 idag), og er det flere som har opplevd det samme?

De siste ukene har katta blitt vannvittig innpåsliten! Ser ut som han helst skal ligge oppå meg hele dagen.. Ligger der i flere timer av gangen og maler.
Tidligere har han nesten skydd meg som pesten, og bare vært å snust der jeg befinner meg dersom jeg har holdt på med matlaging..
Kan det være gravidhormonene mine han plutselig har blitt "tiltrukket" av (er 9+3 idag), og er det flere som har opplevd det samme?

Hørt flere som har sagt kattene blir mer kosete etter man blir gravid så kan hende det er derfor :)

Samme gjorde kattene mine. De kranglet alltid men da jeg ble gravid lå den ene på magen og den andre ved sina. Nå ligger de alltid slik at de ser babyen :)

Her var kattene som limt på meg da jeg gikk gravid. Skulle helst ligge på magen min konstant! Sov utenfor soveromsdøren gjorde de og :p

8d4fe350793535c56c3bfd87dc743f89

Vår stilling akkurat nå (syk, hence senga..)

Katten er som limt på meg døgnet rundt. Alltid vært kosete men nå er det helt ekstremt. Hun skal helst ligge akkurat på magen eller på bekken/hofte området. Kunne sikkert ligget der i flere timer. Har måtte begynne å lukke døra til soverommet om nettene fordi hun gir ikke fred, før var hun kjempe fornøyd med å ligge i fotenden men ikke nå lengre..

ImageUploadedByBV Forum1461420374.264369.jpgdenne gutten er også helt ekstremt kosete for tiden. Nå la han seg akkurat lengere ned da lillegutt i magen sparker, men er somregel klistra fast i meg. :p syntes det bare er koselig for det meste da. :) han har alltid vert kosete, men ekstrem etter jeg ble gravid. :)

Kattene mine var helt like. Var ikke spesielt kosete før graviditeten, men ble helt ekstreme under. Hadde konstant en katt på magen - d et endret seg aldri etter at han kom

Back
Topp