Innom sykehuset igjen..

FirstTime

Elsker forumet
Heluuen! Var innom lege på Ullevål sykehus idag siden jeg har hatt så smerter og annet i noen dager. Viser seg jeg har en bebis på ca fire kilo i magen nå og masse fostervann. Har jeg ikke født på termin om to uker blir jeg nok igangsatt så ikke ungen blir for stor...[&:]

Ikke rart ryggen svikter om dagen. Fire kilo bebi, to kg fostervann, fire fem kilos morkake og flere kilo med ødem...!!! Jezus. Skulle sett tarmen til ungen, hun kom til bærsje mye når hun kom ut..haha...var stappfull!!

Men er letta...da skal jeg bare ruge frem til termin..! Nå er hodet festet og...ifølge legen, men ikke jordmor...[&:]

Nå blir det ta igjen søvn etter en slitsom natt..

Klems!

Oj, kan man se på ultralyd at tarmen er full? Spennende [8|]

Jaja, fohåpentligvis har det skjedd noe innen termin da!

Litt godt å tenke på det og da at du ikke trenger å gå over.
Mathias var 4480 gram når han kom til verden, det holder det.
Du får bare ta det med ro og kose deg med kula[:D]

ORIGINAL: Cicilie

Litt godt å tenke på det og da at du ikke trenger å gå over.
Mathias var 4480 gram når han kom til verden, det holder det.
Du får bare ta det med ro og kose deg med kula[:D]

Du kanskje du kan svare meg...er det mest kroppsvekten som gjør det hardt å føde større unger eller har hodeomkretsen mest si? Hun her fikk vist vanlig hode,,34 i omkrets (norsk standard[:D]). Hvor går grensa for vekten før de begynner tenke keisersnitt?

Har ikke satt meg noe inni keisersnitt verden jeg[&:]kanskje jeg burde..vææ

Noen andre som vet?

Mi jente var 4200 gram og 36 i hodet vanlig med andre ord.. Gikk helt fint å trykke ut henne iallefall. keisersnitt tar dem vel ikke før ungen passerer 5 kg... 

Hei

Tror jeg også har en diger en i magen... vekta går oppover fortsatt og det gjør også livmormålet. Hvor skal dette ende?? En uke til termin i dag. Orker ikke gjøre stort, får kramper i magen bare jeg beveger meg til butikken. Dagens høydepunkt: gå på butikken. Der tenker de nok sitt: Å herre gud, har a ikke født ennå?

Spennende dette, nå er det jammen flere og flere som kommer i mål her... Lykke til!!!

Back
Topp