Innom sjukehuset igjen!

FirstTime

Elsker forumet
Måtte på sjukehuset ista.Hatt skelvinger i kroppen i hele dag, besvimefølese og nummenhet. Toppa seg i sta da jeg ikke skjønte helt hvor jeg var...har følt meg merkelig i hele dag. Har ikke klart stå uten att knera skjelver.
Fikk tatt endel tester på sykehuset,,ting såbra ut.Veldig ødem og litt høyt blodtrykk og lavt prosent blod men ikke forgifting gudsjellov..

Nå har jeg fått noe sove på. Legene sa det er nok utmattelse. Sover for lite og mye smerte....De sa det er mange gravide som sliter nå....i denne varmen...

Fikk se henne på ultralyd idag og. Fikk beskjed hun hadde masse langt hår..så herlig da

Gå legge meg...håper jeg får sove mange timer. (bare i natt jeg skla ta sovemedesin)

Nattis snupperlurer

Klems

Huff da. Håper du føler deg bedre i dag[:D] Må ta det med ro jente, få typen til å gå på pinne for deg[;)] Klemz

Uff så vondt du skal ha det da..........[&:]
Sender deg masse varme tanker!Hvil deg godt så snakkes vi sikkert i løpet av dagen[;)]

Oi jenta.. Håper du er bedre.. Godt det ikke var Forgiftning og jeg håper inderlig du har fått sove litt.. [;)]

KLem fra meg

HUffameien lillemor!!

Nå må du bare få sove ut og hente litt krefter!!
Stakkars deg!! ikke sover du og masse vondter har du!
TA godt vare på deg selv nå og ikke presse kroppen!!

Klem meg

ORIGINAL: Monicus

HUffameien lillemor!!

Nå må du bare få sove ut og hente litt krefter!!
Stakkars deg!! ikke sover du og masse vondter har du!
TA godt vare på deg selv nå og ikke presse kroppen!!

Klem meg

Signerer monicus jeg og håper at du virkelig har fått sovet ut i natt.

Takk for dere bryr dere. Da har jeg fått hvilt ut en natt iallefall. Sovet i ti timer!! Godt. Bare håpe det hjelper på og att ungen kommer snart. Orker ikke få sånne annfall igjen. Var ekkelt ass. Ble en blanding av fysisk og psykisk sammenbrudd tror jeg :S

Ellers må jeg si jeg sint sur og lei inatt da jeg fant ut att sambo jo ikke har satt seg inn i mye. Klarte nesten ikke forklare taxi sjafåren hvor vi skulle, ikke hvem fødeavdeling, ikke hvor den lå og ikke tok han med korter å betale med. Fan ass! Gruer meg...blir vel jeg som må ordne alt det praktisk når jeg skla føde og...ggggggrrrrrrrrrrrrrr
Ba han sette seg inn nå, fort, så v i får se.... [&:][&:][&:]

Nå er jeg skrubbsulten! Namms! Lage meg en stor egge frokost

Så ekkelt da,snuppa [&:] Bra at det ikke var forgiftning i hvert fall!!Og godt å høre at du har fått sove litt [:)]
Så morsomt at vesla har masse hår- har du hårbånd og sløyfer klart?? [:D]
Håper du får en bedre dag i dag!! Klem [:)]

ORIGINAL: FirstTime

Takk for dere bryr dere. Da har jeg fått hvilt ut en natt iallefall. Sovet i ti timer!! Godt. Bare håpe det hjelper på og att ungen kommer snart. Orker ikke få sånne annfall igjen. Var ekkelt ass. Ble en blanding av fysisk og psykisk sammenbrudd tror jeg :S

Det hjelper nok det at du endelig får hvilt ut litt!
Vi trenger det sånn helt på slutten av svangerskapet,
viktig å lytte til kroppen!
Håper du føler deg litt bedre nå da,
og fortsett å ta vare på deg selv!!
Klemmer![;)]

Så godt at du har fått sove godt i natt. Viktig å lytte til kroppen, den gir beskjed når ikke alt er som det skal...
Ellers så får samboeren din ta seg et kurs i hvordan finne frem til sykehuset [;)] Kanskje godt han ikke kjørte selv, da hadde vel du måtte tatt over styringa... [:D]  Ha en fin og uthvilt dag...

Så bra at du føler deg bedre...Det var noe magisk med gårsdagen. Jeg hadde det også pyton hele i går og i natt. Masse vonde kynnere og kvalme.
Det med skjelving henger i sammen med at vi blir redde når vi ikke vet hva som skjer og så er vi  så utrolig slitne i utgangspunktet.
Det er heldigvis ikke lenge igjen

Klem Mandarin

Slapp av og kose deg de siste dagene nå, hvil deg ut og samle krefter!
Du har vel gått på høygir den siste tiden, sove godt snuppers, tenker på deg!
Klems i luften![;)]

Back
Topp