Innom på besøk

Synne89

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Så kjekt å se at mange av dere heldigvis er her inne enda♡ Jeg er innom å sniker hos dere av og til selvom jeg ikke tilhører her lengre:-( Men igår fikk vi vite at jeg kan være inne på mai17:-D Så kommer innom av og til:-) Håper alt står bra til med dere og at spirene i magen vokser til å bli store og vakre babyer♡

Så kjekt å se at mange av dere heldigvis er her inne enda♡ Jeg er innom å sniker hos dere av og til selvom jeg ikke tilhører her lengre:-( Men igår fikk vi vite at jeg kan være inne på mai17:-D Så kommer innom av og til:) Håper alt står bra til med dere og at spirene i magen vokser til å bli store og vakre babyer♡
Ååååh ❤️☺️ Gratulere så uendelig mye :) Det var skikkelig koselig å lese :)

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye! Det var utrolig fint å høre ❤

Gratulerer så mye :) Så kjekt at det klaffet så fort for dere igjen :) Snik i vei du :D

Takk♡ Testen idag var desverre svakere. Der såpass vidt en strek og igår var det utvilsomt en strek :-(

Takk♡ Testen idag var desverre svakere. Der såpass vidt en strek og igår var det utvilsomt en strek :-(
Krysser fingrene for deg. Kan urinen ha vært mer utvannet i dag, eventuelt så reagerer jo testene litt ulikt på hcg nivå :)

Eg fekk beskjed om at ein strek var ein strek :-) denne gangen var streken så svak at eg måtte holde testen i ein spesiell retning i rett lys for å sjå streken. Den blei ikkje sterkere heller.
No er eg 23+2 og alt er fint med babygutten ;-) så trenge ikkje bety noko anna enn at urinen var meir konsentrert igår.

Hyggelig at du stikker innom :) gratulerer så mye med ny spire på vei :D

Gratulerer så mye

Eg fekk beskjed om at ein strek var ein strek :) denne gangen var streken så svak at eg måtte holde testen i ein spesiell retning i rett lys for å sjå streken. Den blei ikkje sterkere heller.
No er eg 23+2 og alt er fint med babygutten ;-) så trenge ikkje bety noko anna enn at urinen var meir konsentrert igår.

Krysser fingrene☺ Magen er støl så håper det er positivt. Er jo bare 6 uker siden ma så det er vel kanskje ikke blitt helt normalt enda.

Back
Topp