Innom og sier hei *med bilder*

SBML

Elsker forumet
Fikk en mail fra ei anna på et med forum at jeg var savna. Er vel ikke det over hele linja. Men når jeg først er her, så må jeg jo innom alle foruma mine og si HEI!!!!!

Det er jo ganske travelt da vet dere med 3 barn og nytt hus. Også har jeg jo mitt eget barnekor som skal drives. Dette samt at jeg har fryktelig mange venninner som er i mammapermisjon, gjør at tida ikke strekker til å være på BV. Også er det jo sånn at når man først har vært borte en stund, så er det vanskelig å komme tilbake.

Torjus er en super storebror. Full av empati og spesielt gla´i veslebroren sin. Går masse på ski, skravler og lurer. En nokså lettvinn unge, selv om han tidvis er nokså sår og ertete... Han klarer storebror rollen med glans!

Så skrives vi da jenter[:D]
Gode klemmer fra Stine med alle unga![:)]

Her er min blogg: stinesbygdesprell@blogspot.com

Torjus, Liv og snømannen Per[:D]

Vesle Bastemann[:D]

God-Liv[:D]

Så stor!!! Herlighet de gror seg til!

Litt stort bilde, men dog. Husker dere denne tida! Da snuppene vår var bare noen dager gamle! Dette er Torjus! Bittebitte liten

så flotte barn dere har [:D] koselig å se deg her igjen. Ikke mye liv her om dagen, barna gror seg store og fine og er jo ikke akkurat babyer lenger, tenk snart 4 år [:D] er det travelt med tre små? er i tenkeboksen om jeg orker en til selv

Så herlige barn[:)]
Skjønner det er mye å gjøre med 3 barn og nytt hus, da tenker man ikke på bv når en setter seg ned for å slappe av tenker jeg..

Her har det død ut ser det ut for desverre!!

Ja vi svinner henn sakte men sikkert... Men koselig at noen kikker innom likevel!! Snart 4 år har vi visst om hverandre!!! Det er faktisk noen år det altså!!!

3 barn er travelt, men o så koselig!!! Da er man en god gjeng!!!! Så har man jo barnehage også får man bare håpe på færrest mulig alene helger og kvelder. Men ALT går! Jeg sier go for it!!! 3 unger er flott![:D]

Koselig å høre fra dere jenter!!![:D][:D][:D]

for en flott familie du har [:D] all grunn til å være stolt.

Jeg har hele tiden planer om å bli mer aktiv her inne, men så sklir det liksom ut. Men veldig koslig å titte innom nå og da for litt oppdateringer og bilder fra de flotte mai jentene mine [:D]

koselig å få oppdateringer på mai-07 mødrenes liv :)
selv er mitt maibarn enebarn enn så lenge. Setter BV rekort i å ha enebarn lengst [8D] hehe, neida.

ORIGINAL: ThereseAa

for en flott familie du har [:D] all grunn til å være stolt.

Jeg har hele tiden planer om å bli mer aktiv her inne, men så sklir det liksom ut. Men veldig koslig å titte innom nå og da for litt oppdateringer og bilder fra de flotte mai jentene mine [:D]

Man har plutselig fått et liv, når barna blir større... Vi hadde noen fine bekymringsfrie mnd sammen sommer, høst og vinter 07/08... Den tida får vi aldri tilbake. Regner med at alle har det bra, på hver sin kant. Vi har uansett klart å holde forumet levende nokså lenge! De blir jo snart 4 år!!!![:D]

ORIGINAL: Trønderpia * SAS *

koselig å få oppdateringer på mai-07 mødrenes liv :)
selv er mitt maibarn enebarn enn så lenge. Setter BV rekort i å ha enebarn lengst [8D] hehe, neida.

Dere koser dere sikkert og snuppa di nyter vel godt av å være alene. Hvis du tar den rekorden, så har jo jeg rekorden med 2 og 3 tette...13mnd mellom nr 2 og nr 3... Ikke værst![;)] Kan godt dele plassen med maiogseptemberskatt... Vi har vært nokså produktive begge to!!!![:D][:D]

Back
Topp