Innom og kikker til dere

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
og håper alle spirene holder seg på plass! :) Håper det står bra til med dere alle!! Hvordan er formen? :)

Nå har jeg endelig sluttet å spotte etter sa-en min og er snart klar for å prøve på nytt... Vet vi egentlig bør vente til jeg får igjen mensen men jeg vet ikke helt hvor mye jeg orker tenke på det :p kanskje vi "bare" er litt uforsiktige denne måneden :p

og håper alle spirene holder seg på plass! :) Håper det står bra til med dere alle!! Hvordan er formen? :)

Nå har jeg endelig sluttet å spotte etter sa-en min og er snart klar for å prøve på nytt... Vet vi egentlig bør vente til jeg får igjen mensen men jeg vet ikke helt hvor mye jeg orker tenke på det :p kanskje vi "bare" er litt uforsiktige denne måneden :p

Jeg leser forskjellige ting ifht det å vente 1 mens innen man startet på med prøvingen igjen. Det jeg har kommet frem til er følgende:
Fysisk er det ingenting som setter en stopper fra å prøve igjen med en gang.
Psykisk kan det lønne seg å vente en syklus, for å fordøye spontanaborten, og bli klar til å prøve igjen.

Jeg leser forskjellige ting ifht det å vente 1 mens innen man startet på med prøvingen igjen. Det jeg har kommet frem til er følgende:
Fysisk er det ingenting som setter en stopper fra å prøve igjen med en gang.
Psykisk kan det lønne seg å vente en syklus, for å fordøye spontanaborten, og bli klar til å prøve igjen.

Okai, takk for svar! Da satser jeg på at hodet er med og at kroppen er klar :p

Jeg hadde sa 19.mai og er gravid igjen :) satser stort på at det går bra :)

Krysser fingrene for at det sitter en ny spire snart hos deg :)

<3 09.02.2014 <3

Har hørt at mars er en fin måned også ;):)

Koselig at du stikker innom:)trist at det gikk galt for deg.. håper det snart fester seg en spire hos deg igjen:). Du må ha lykke til videre!

Termin 09.februar med første frøet:)

Koselig at du stikker innom :)
Jeg hadde en sa før jeg ble gravid med min eldste, ble gravid uten en mens i mellom - det gikk helt fint det..
Lykke til videre med prøvingen, håper det snart snart sitter en spire igjen :) :)

Jeg tror kroppen blir gravid igjen når den er klar for det! Kan umulig ha så mye å si når man mister veldig tidlig? Lykke til! :)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Back
Topp