innom kk for sjekk i går....

Mirakler

Flørter med forumet
pga mye og vonde smerter i venstre side av magen... :( ble tatt ul. og babyen har det kjempe fint.. vokser slik hun skal og er ikke noen "liten" baby.. ;) er 37+1 i dag.... de kunne ikke forklare de smertene noe.. men mest sansynlig så er det huden som er max strekt og at det er det som er såå vondt.. har slik brennende og svie smerter i huden :( andre som har det?

Uff, ikke godt å gå med smerter!! Godt du fikk sjekket opp i det på kk :) Så godt å høre at alt var bra! Nå er du så langt på vei, at du får håpe du snart får møte lille nurket ditt, og at alle plager forsvinner :) Ha en fin dag :)

Jeg får sånn brennende og stikkende følelse rundt navlen. Hatt piercing for mange år siden med et veldig udelikat arr og merker at det er det som strekkes til det ytterste. Så det var det første jeg tenkte på, er nok bare huden som strekkes veldig akkurat der hos deg også. Jeg smører på med olje og masserer litt, da går det over for en stund. Men kommer veldig an på hvordan babyen ligger også, så hjelper på bare hun flytter litt på rumpen ;-)

Back
Topp