Hei alle sammen!
Jeg har tenkt på dere etter jeg har hadde en MA i mars og jeg håper dere alle har det fint.
Litt tungt enda kjenner jeg å se mager og barnevogner overalt etter jeg tok det så forferdelig tungt og gleden var så stor, men jeg er kjempe glad på deres vegne! 
Noen av dere kjenner vel litt liv nå i magen? Fått stor/liten babymage?
Masse lykke til videre i svangerskapet og jeg håper dere er friske, raske og oppe å går helt frem til babyen kommer i oktober. Ønsker dere alt godt
Håper dere får en kjempe fin påske!

Påskeklem
Jeg har tenkt på dere etter jeg har hadde en MA i mars og jeg håper dere alle har det fint.
Litt tungt enda kjenner jeg å se mager og barnevogner overalt etter jeg tok det så forferdelig tungt og gleden var så stor, men jeg er kjempe glad på deres vegne! 
Noen av dere kjenner vel litt liv nå i magen? Fått stor/liten babymage? Masse lykke til videre i svangerskapet og jeg håper dere er friske, raske og oppe å går helt frem til babyen kommer i oktober. Ønsker dere alt godt
Håper dere får en kjempe fin påske!

Påskeklem

syns så synd på dere som har mistet og husker deg godt! Har et tungt svangerskap selv, men minner meg på at jeg må være takknemlig som har et levende barn i magen 
Er nok inni mellom innom å titter på dere etter hvert.