Innom å titter

Jimsik

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Hei alle sammen!

Jeg har tenkt på dere etter jeg har hadde en MA i mars og jeg håper dere alle har det fint. :love2 Litt tungt enda kjenner jeg å se mager og barnevogner overalt etter jeg tok det så forferdelig tungt og gleden var så stor, men jeg er kjempe glad på deres vegne! :Heartred:Heartblue Noen av dere kjenner vel litt liv nå i magen? Fått stor/liten babymage?

Masse lykke til videre i svangerskapet og jeg håper dere er friske, raske og oppe å går helt frem til babyen kommer i oktober. Ønsker dere alt godt :Heartred

Håper dere får en kjempe fin påske! :love2:love2:love2

Påskeklem :love2

Så hyggelig at du titter innom!:Heartred
Skjønner godt at det fortsatt er tungt, det er tøft å gå gjennom det du har opplevd, og det er jo fortsatt ganske ferskt.
Alle de beste ønsker til deg, håper du kanskje kan komme innom med nyheter om en ny spire snart, om du ønsker det.
Riktig god påske og en varm klem fra meg!:Heartred

Koselig at du titter innom :Heartred:happy: syns så synd på dere som har mistet og husker deg godt! Har et tungt svangerskap selv, men minner meg på at jeg må være takknemlig som har et levende barn i magen :Heartred Magen er stor :p Gleder meg til OUL om rett under to uker. Håper du får en fin spire snart :Heartbigred

Så koselig å høre fra deg ❤️ Har tenkt masse på deg. Her har magen vokst greit og jeg kjenner bevegelse stort sett hver dag. Veldig koselig :) gleder meg til OUL i mai! Ønsker deg alt godt framover, håper du får det litt lettere etterhvert ❤️ Sender deg en god klem, riktig god påske :)

Tusen takk. :Heartred:Heartblue

Kommer til å savne denne gjengen. Så trist jeg ikke fikk gå veien videre med dere både her og på facebook gruppa. Masse lykke til! :love017 Er nok inni mellom innom å titter på dere etter hvert.

Spise dere gode og runde :laughing002 :Heartred

Tusen takk. :Heartred:Heartblue

Kommer til å savne denne gjengen. Så trist jeg ikke fikk gå veien videre med dere både her og på facebook gruppa. Masse lykke til! :love017 Er nok inni mellom innom å titter på dere etter hvert.

Spise dere gode og runde :laughing002 :Heartred
Allerede på god vei til å bli rund :hilarious:

Back
Topp