Innmari dårlig gjort -ostereklame-

Krepsen89

Gift med forumet
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Med den derre "hvilke oster du kan spise"-reklamen her på bv. Fordi da får jeg lyst på ost og kjeks. Og da vil jeg helst ha alle de ostene jeg IKKE kan spise. Såeh...

Den burde byttes ut :smiley-angelic002:laughing025

Med den derre "hvilke oster du kan spise"-reklamen her på bv. Fordi da får jeg lyst på ost og kjeks. Og da vil jeg helst ha alle de ostene jeg IKKE kan spise. Såeh...

Den burde byttes ut :smiley-angelic002:laughing025
[emoji23][emoji23]
Har jeg ikke sett [emoji23][emoji23]

[emoji23][emoji23]
Har jeg ikke sett [emoji23][emoji23]

Syns jeg ser den hele tiden! Jeg elsker ost og kjeks da (a) kanskje derfor den dukker opp hos meg haha..

Syns jeg ser den hele tiden! Jeg elsker ost og kjeks da (a) kanskje derfor den dukker opp hos meg haha..
Har bare hatt litt ritz med kremost iblant, annet enn det har jeg ikke spist ordentlig ost og kjeks på 6-7år [emoji23]

Så lenge de ikke begynner med bilder av spekemat og medium stekt biff så har jeg det fint.

Så lenge de ikke begynner med bilder av spekemat og medium stekt biff så har jeg det fint.

Skal ta det videre til redaksjonen, både at vi må unngå slike reklamer - og at ostereklamer kanskje er litt dumt :P :D

Hehe, har ikke sett de reklamene da jeg for det meste bruker appen. Men savner litt muggost ja [emoji28] [emoji39]

Back
Topp