innloggingsproblemer?????

lillegutten

Forelsket i forumet
noen andre som har problemer med å få logget inn her på forumet?

Må gå inn via en annen link, går jeg med diskusjonsforum og skal prøve klikke på åpne får jeg bare opp noe passord greier, og der får jeg at jeg ikke har tilgang til siden med mitt passord og brukernavn??

har sendt mail til babyverden og men fikk beskjed de skulle svare innen 14 dg[:'(]

får jo gå inn med en annen link som kommer når jeg logger inn heldigvis, favoritter eller noe sånt heter den [:)]

Kommer inn når jeg går via forsiden, men når jeg prøver å komme inn på babyverden.no/forum som jeg pleier så får jeg opp det passordgreiene, ja.

ORIGINAL: *ToSøteSmå*

Kommer inn når jeg går via forsiden, men når jeg prøver å komme inn på babyverden.no/forum som jeg pleier så får jeg opp det passordgreiene, ja.

ja å skjønner ingenting for alt virka i går kveld[:@]

Postet akkurat en tråd om det samme, gjorde samme som deg og fikk samme svar. Er virkelig for dårlig. Hvordan får jeg sendt mld til administrator? Gidder jo ikke dette rotet hver gang.[:'(]

har huket av for at de skal huske passordet mitt, og er aldri innom forsiden i det hele tatt. Går rett inn på forum.babyverden.no, da kommer jeg rett inn.

ORIGINAL: *LiLLa*

ORIGINAL: Lillemor1

Postet akkurat en tråd om det samme, gjorde samme som deg og fikk samme svar. Er virkelig for dårlig. Hvordan får jeg sendt mld til administrator? Gidder jo ikke dette rotet hver gang.[:'(]
send PM te admin..

Jammen hvordan...

hmm må jeg og gjøre [:)]

ORIGINAL: lillegutten

Må gå inn via en annen link, går jeg med diskusjonsforum og skal prøve klikke på åpne får jeg bare opp noe passord greier, og der får jeg at jeg ikke har tilgang til siden med mitt passord og brukernavn??

har sendt mail til babyverden og men fikk beskjed de skulle svare innen 14 dg[:'(]

får jo gå inn med en annen link som kommer når jeg logger inn heldigvis, favoritter eller noe sånt heter den [:)]

samme her[:)][:(][8|]

Hei dere

Vil bare si at teknisk har fått beskjed om problemet.

jepp, samme her

Har samme problem. For logget inn, men ikke åpne forumet i nytt vindu. Måtte gå inn via en link til en tråd her inne, da kom jeg inn. Trodde og det var dataen min som problemet.[:)]

hadde samme problemkomen sån msn dings opp eg måtte taste kode å brukernavn mend et ville ikke god ta noe[8D][:'(] 

hehe, jeg trodde det var mannen min som hadde gjort noe for å tulle med meg jeg[:-][:-][:-]. Men da kan vi som sliter med deg kanskje regne med at det blir borte eller må vi sende PM???

samma her.. grr... 

ja å skjønner ingenting for alt virka i går kveld[:@]
virket i formiddag før kl 12.....
men ikke etter kl 12 hos meg i alle fall... kjempe kjedelig....[:@][:@]

Kjempe irriterende.. Begynte i dag..

Back
Topp