Shadow Juni12s aktive VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Oktoberbarna 2021♡ 11 Mai 2013 #1 uansett hva jeg gjør nå får jeg ikke logget inn via appen!
Shadow Juni12s aktive VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Oktoberbarna 2021♡ 11 Mai 2013 #3 Moderator Tamara skrev: feilmelding? Klikk for å utvide … Det ordnet seg, var vist flere med samme problem. Fikk beskjed om at brukeren min ikke eksisterte også var det en stund appen ikke ville starte Sent from my ST18i using BV Forum mobile app
Moderator Tamara skrev: feilmelding? Klikk for å utvide … Det ordnet seg, var vist flere med samme problem. Fikk beskjed om at brukeren min ikke eksisterte også var det en stund appen ikke ville starte Sent from my ST18i using BV Forum mobile app
D Denne moderatorprofilen er ikke aktiv. Guest 11 Mai 2013 #4 Shadow skrev: Det ordnet seg, var vist flere med samme problem. Fikk beskjed om at brukeren min ikke eksisterte også var det en stund appen ikke ville starte Sent from my ST18i using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Så bra det ordnet seg.
Shadow skrev: Det ordnet seg, var vist flere med samme problem. Fikk beskjed om at brukeren min ikke eksisterte også var det en stund appen ikke ville starte Sent from my ST18i using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Så bra det ordnet seg.