Innleggelse til observasjon

BIBBI3

Forumet er livet
Fikk akkurat telefon fra barnelegen... De vil ha Benjamin inn til observasjon på barneavdelinga i Kr.sund.
Ble litt satt ut her nå, men må fokusere på at det er bedre å få ting sjekket nøye enn å se an med tid her hjemme....

Jeg få oppdatere dere gjennom Flori om det skulle være noe.

Uff da. Vet ikke helt hva jeg skal si, men alt ordner seg. Lykke til fremover!

ORIGINAL: haldis

signerer[:)]

Dere må ha lykke til, det går nok bra. Det er greit at han blir paset godt på. Lykke til så utrolig mye [:)]

ORIGINAL: Alicia

Dere må ha lykke til, det går nok bra. Det er greit at han blir paset godt på. Lykke til så utrolig mye [:)]
signerer[:)]

lykke til irene, og holde oss andre oppdatert, jeg har ikke fått med meg noenting tydligvis, hvorfor skal han til observasjon[8|]

ORIGINAL: haldis

signerer denne æ, d går helt sikker bra irene[:)]

Det er jo godt at de vil følge ekstra godt med på Benjamin. Lykke til og håper dere er snart hjemme igjen!

Lykke til! Dere er i alle fall i de beste hender!!
Sender dere mange gode !

ORIGINAL: katrine35+

Sender dere mange gode !

signerer

ORIGINAL: Irene30

Fikk akkurat telefon fra barnelegen... De vil ha Benjamin inn til observasjon på barneavdelinga i Kr.sund.
Ble litt satt ut her nå, men må fokusere på at det er bedre å få ting sjekket nøye enn å se an med tid her hjemme....

Jeg få oppdatere dere gjennom Flori om det skulle være noe.

litt kjedelig da,men du har helt rett innstilling.bedre å være helt på den sikkre siden[;)]

ORIGINAL: katrine35+

Sender dere mange gode !

Signerer...

Godt at han får god oppfølging no.
Lykke til!!
Klem

lykke til! godt at han skal bli undersøkt ihvertfall!! [;)]

Hei alle sammen og takk så masse for alle lykkeønskninger!

Benjamin og jeg ble utskrevet kl 10 i dag etter en del tester og observasjoner. Blodprøvene viste at gulsotten er på vei ned, ingen infeksjon og at det meste var i orden der. Oksygenmetningen er 100% og ingen tegn på unormal puls/pust.

Det eneste er at han har litt mageknip. Har gått il innkjøp av fennikel-te og Minifom.

Han ble veldig stressa av oppholdet, men ellers i fin form. Jeg er selv redusert etter å ha delt rom med ei som hadde en baby med kolikk og som snorket noe alldeles forferdelig.

Nå gleder jeg meg til sambo kommer hjem, og litt søvn.[:)]

Dette høres jo bra ut[:)]
Håper dere får orden på mageknipen også da, så er jo alt bra[:)]
Håper du får deg litt søvn, høres ut som du kan trenge det ja...

Fikk ca en time på øyet. Nå er sambo ute og kjøper mat til os... Skal bli godt![:)]

Så godt å høre at alt var i orden[:D]Håper mageknipen gir seg snart [;)]Så får dere kose dere og slappe av,og finne nye krefter igjen hjemme,klem fra Laila[:D]

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Irene30

Fikk ca en time på øyet. Nå er sambo ute og kjøper mat til os... Skal bli godt![:)]

Viss Benjamin har kolikk så bør du lære deg babymassasje, det har hjulpet på mine gutter som begge har hatt kolikk. Godt å høre at alt var bra med han [;)]

Det skal jeg sette meg inn i ja. Godt tips! [;)]
Helsesøster viste meg hvordan massere magen, og det pleier jeg gjøre.. Har gitt han fennikel-te før to måltid nå, så jeg håper det vil hjelpe litt i natt.
Vi skal bare slappe av nå fremover... ingen planer som jeg vet. [:)]

Heisann!

FLOTT at alt er bra med den lille...
Masse lykke til videre med dere alle sammen.

Klem fra Kathrine

Back
Topp