Innleggelse i morgen

babyliten

Forelsket i forumet
Uff, her kommer nok ett sutre-innlegg fra meg. Jeg har termin i dag, og i morgen blir jeg innlagt for igangsettelse. Jeg kjenner jeg gruer meg så fælt at magen er vrang og jeg har nesten ikke sovet i natt. Jeg har hatt et håp om at alt skulle starte av seg selv, men her er mini tydeligvis litt for glad i magen.

Vi måtte inn på sykehuset på fredag, mini hadde ikke rørt seg på nesten ett døgn og smertene var uutholdelige. Da vi kom dit var alt som det skulle være, men jeg var sliten. Jordmor sa at hun kom til å skrive i rapporten til de som skal vurdere meg i morgen at de bør sette meg i gang med tanke på at jeg har gått slik i 5 uker. Hun strippet meg også, hadde ingen åpning og selve strippinga gjorde så ufattelig vondt. Hadde helt glemt hvor vondt det faktisk var. Nå kjenner jeg at jeg gruer meg helt fælt. Jeg gleder meg over at vi har mini innen få dager, men jeg gruer meg til forløpet før det.

Noen som vil komme med solskinnshistorier? Jeg tror jeg trenger det nå.

Masse lykke til!

Jeg ble satt igang med modningspller med nr 1. Tok livet med ro og shoppet meg to par sko, mens pillen virket. Fra første antydning til at nå begynner ting og skje, og til jeg hadde det lille nurket i armene var 4 lett utholdelige timer. :) Masse lykke til. Det må jo være veldig greit å ha en dato å forholde seg til. Her går jeg rundt som en tikkende bombe og bare håper på å rekke alt jeg skal gjøre før smulen vil komme ut til oss. :dummy:

Jeg ble også lagt inn til igangsettelse da fødsel ikke startet etter vannavgang.

Skrev nettopp i en annen tråd, så kopierer hit.

Vannet gikk 02:30 7.sept,
Skjedde ingenting. Var inne på sjekk 08:30 og 22:45. Null modning.

Ble innlagt 8.sept kl 08:30. Fikk 3 modningstabletter i løpet av det døgnet. Skjedde ingenting.

Kl 11:30 9.sept ble jeg satt på drypp. Hadde lite effekt. Måtte legge ny veneflon kl 13:45. Kl 16:30 hadde jeg endelig blitt moden og fått 4 cm. 1,5t senere var jenta vår født. :)

Må legge til at dryppet ble skrudd av da jeg var i aktiv fødsel fordi kroppen tok over selv. Det var veldig intens, men alt gikk helt strålende bra. Jeg var nervøs, deppa og redd. (Dette er mitt tredje barn). Så stol på kroppen din og ta det med ro. :)

Back
Topp