Innlegg vogn

Katta92

Elsker forumet
Marsboere 2020
September To Remember
Trenger man innlegg til vogn sportsdelen når lille blir større? Ser mange kjøper det for bedre støtte, hva mener dere?

Ser mange nevner easygrow minimizer.
Som førstegangs er det så mye man tror man trenger og ikke trenger.
 
Trenger man innlegg til vogn sportsdelen når lille blir større? Ser mange kjøper det for bedre støtte, hva mener dere?

Ser mange nevner easygrow minimizer.
Som førstegangs er det så mye man tror man trenger og ikke trenger.

Sniker
Nei, du trenger ikke dette, det er noe som har vært på markedet bare en stund :) om lille trenger litt støtte under rompa kan du alltids bruke et helseteppe. Jeg har alltid hatt lammeskinn i vogna - hele året, også på de varmeste sommerdagene og det har vært nok. Byttet til sportsdel ved 5 mnd.
 
  • Liker
Reactions: KML
Jeg har heller aldri kjøpt sånn innlegg. Vi har en tykk ull/flice lignende teppe i sportsdelen. Ellers så bruker vi helseteppe :)
 
Aldri brukt innlegg. Aldri savnet det heller. Vet noen synes at sitte delen har vært ganske bratt på sportsvogn i noen merker og at noen derfor har valgt å bytte vogn. Om dette kunne hjulpet dem vet jeg ikke
 
Tusen takk for svar. Da føler jeg ikke at dette er noe jeg trenger å bruke penger på :happy:
 
  • Liker
Reactions: KML
Tusen takk for svar. Da føler jeg ikke at dette er noe jeg trenger å bruke penger på :happy:
Se heller om det er noe du savner når du kommer så langt
 
Jeg har kjøpt et da jeg følte at emmaljungaen ble diger til storebror når vi byttet til sportsdel sist. Så spør igjen om ett halvt års tid så kan jeg si om det var bomkjøp eller ikke :p
 
Back
Topp